Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1,6 1997r] Problem po wymianie uszczelki pod głowica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1,6 1997r] Problem po wymianie uszczelki pod głowica
Autor Wiadomość
dziki 




Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 49
Skąd: Murowana Goślina

Rover 200

  Wysłany: Wto Sty 24, 2012 16:44   [R200 1,6 1997r] Problem po wymianie uszczelki pod głowica
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam
Dwa tygodnie temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą.Do tego doszła jeszcze pompa wody nie wymieniałem tylko szpilek.Odebrałem auto mechanik mówi że wszystko ok.Zrobiłem jakies 30km i stojąc w korku auto mi się zagotowało:(Zatrzymałem się po czasie sprawdzam płyn w chłodnicy i olej i okazuję się że wszystko ok.Wsiadam i wracam do domu a tu znowu to samo.Dojechałem jakoś do domu i chciałem sprawdzić to następnego dnia.Ale o dziwo jest ok.Teraz niby jest wszystko ok nie gotuję się ale strasznie mi dymi i bardzo szybko sie nagrzewa bo po jakiś 4-5minutach wskaźnik od temp jest w połowie.Czy to jest normalne.Co to może być czyżby mechanik schrzanił robotę?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 24, 2012 16:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 24, 2012 16:48   

dziki napisał/a:
nie wymieniałem tylko szpilek

Bardzo źle zrobiłeś, że nie wymieniłeś tych szpilek. :/
dziki napisał/a:
Zrobiłem jakies 30km i stojąc w korku auto mi się zagotowało:(

Włączył się wentylator ?? Jak nie to albo układ był zapowietrzony, albo masz do wymiany korek zbiorniczku wyrównawczego. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Sty 24, 2012 16:54   

Kiedys z mariuszem rozmawialem o tych szpilkach, one na oko moga wygladac ok, ale po porzednim skrecaniu oga bbyc wyciagniete i roznic sie dlugoscia od oryginalu, wiec zle spasuje wszystko po ponownym skrecaniu, a skrecanie tez powinno sie robic odpowiednia sila... wiec takie oszczednosci moga sie zle skonczyc :/

Jezeli auto sie gotuje zeby uniknac przegrzania wlacz nawiew do auta z goracym powietrzem i nie wysilaj silnika tylko daj mu sie schlodzic... Czy wentylator ie odpalal ? czy w zbiorniczku dosc plynu? czy nie ma mazi na korku i bagnecie ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dziki 




Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 49
Skąd: Murowana Goślina

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 24, 2012 16:59   

Cały czas obserwuje i bagnet i płyn w chłodnicy póki co wszystko ok a wentylator się włącza.Tylko dlaczego tak dymi?
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 24, 2012 17:02   

dziki napisał/a:
Tylko dlaczego tak dymi?

Taka pogoda. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kris2828 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 102
Skąd: ZMY/Gorzów Wlkp.



Wysłany: Wto Sty 24, 2012 17:04   

może być zapowietrzony. ja jak wymieniłem chłodnice i słabo odpowietrzyłem to płyn zaczął się gotować i wylatywać że zbiorniczka a wentylator się nie włączał! dopiero jak odpowietrzyłem tą śrubka co jest pod filtrem powietrza było ok ale musiałem powtórzyć te odpowietrzanie 2-3 razy do skutku to znaczy odkręcałem tą śrubkę włączałem silnik jak zaczęło znów płyn wywalać to znowu odpowietrzałem aż do skutku teraz jest ok .
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Sty 24, 2012 17:19   

leszczu napisał/a:
dziki napisał/a:
nie wymieniałem tylko szpilek

Bardzo źle zrobiłeś, że nie wymieniłeś tych szpilek. :/


ja nie wymieniałem szpilek przy 1.4 16V i zrobiłem na silniku 80tys także to nie reguła, może być ok


dziki napisał/a:
Tylko dlaczego tak dymi?


w wydechu gromadzi się sporo wody, jakbyś porozbierał układ wydechowy to trochę tej wody by było, jeśli dopiero co była robiona uszczelka to w wydechu może być jeszcze woda, dodatkowo jeśli nie jeździsz długich tras tylko krótkie odcinki to wody w wydechu będzie więcej, jak wiadomo jak rury się nagrzeją a razem z nimi woda to i paruje a jak paruje to dymi.

Na razie się tym nie przejmuj ale obserwuj często olej i wodę
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 24, 2012 17:23   

Kozik napisał/a:
leszczu napisał/a:
dziki napisał/a:
nie wymieniałem tylko szpilek

Bardzo źle zrobiłeś, że nie wymieniłeś tych szpilek. :/


ja nie wymieniałem szpilek przy 1.4 16V i zrobiłem na silniku 80tys także to nie reguła, może być ok

Ale lepiej dmuchać na zimne i wymienić te szpilki niż potem żałować. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
dziki 




Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 49
Skąd: Murowana Goślina

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 24, 2012 17:32   

Póki co będę obserwował olej i płyn mam nadzieje że będzie ok.Dziękuje za porady i za jakiś czas dam znać jak to dalej wygląda
 
 
 
alek65 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 39



Wysłany: Wto Sty 24, 2012 21:51   

jak koledzy pisali , korek zbiorniczka i może termostat ?
Ja miałem podobne objawy po remoncie . Po wymianie korka i termostaty już cztery lata jeżdżę i jest Oki . Nie wymieniałam szpilek !! ! Znaczy można :)
Pozdrawiam Rover-kowiczów
 
 
olof1 



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 14
Skąd: kamionka



Wysłany: Nie Sty 29, 2012 11:26   

a czy twój mechanik sprawdził czy chłodnica nie jest zawalona majonezem. zapal go zagrzej i sprawdz czy cała chłodnica jest gorąca, jeżeli nie to masz rozwiązanie .miałem silnik z padniętą uszczelką i widziałem jak to wygląda w środku,wszystko było zaklejone majonezem. trzeba to mozolnie czyścić .chłodnicę musiałem wymienić.dodam że też mi gotował po wymianie.
 
 
Rzeski 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 74
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Sty 29, 2012 11:40   

po swoich doswiadczeniach dodam swoje:

- korek od zbiorniczka wyrownawczego koniecznie zmien na nowy oryginalny
- chlodnica te czesto zatykaja sie (wew. siatka) i nie pozwalaja na prawidlowa cyrkulacje plynu

sprawdz czy wszystkie weze masz gorace.
_________________
MG ZS British Racing Green
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] Problem po wymianie uszczelki pod głowicą.
romeczek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Sty 08, 2014 22:28
Adrian
Brak nowych postów [R200 1,6 1997r] Wymiana uszczelki pod głowicą
dziki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Sty 06, 2012 22:30
PHJOWI
Brak nowych postów [R200 1.4 99r] Stukanie po wymianie uszczelki pod głowicą
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Paź 31, 2008 10:49
oprawca_1978
Brak nowych postów [r200] auto po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala.
albertlans Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Lip 22, 2011 15:46
keczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink