Forum Klubu ROVERki.pl :: [214i]Pytanie o układ hamulcowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214i]Pytanie o układ hamulcowy
Autor Wiadomość
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



  Wysłany: Nie Sty 29, 2012 19:59   [214i]Pytanie o układ hamulcowy
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

W dniu wczorajszym rozkręciłem lewy bęben hamulcowy, gdyż ręczny nie odbijał po jego zwolnieniu. Okazało się, że przyczyną jest zacinająca się linka. Przyjrzałem się budowie bębnów hamulcowych i moje pytanie jest takie: czy samoregulatory szczęk hamulcowych muszą być wyregulowane czy wystarczy tylko regulacji napięciem linek hamulca ręcznego?? Czy skok cylinderków w bębnach ma wpływ na twardość pedału hamulca oraz jak prawidłowo odpowietrzyć układ hamulcowy w roverku?? :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 29, 2012 19:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Nie Sty 29, 2012 23:04   

tomi83 napisał/a:
czy samoregulatory szczęk hamulcowych muszą być wyregulowane czy wystarczy tylko regulacji napięciem linek hamulca ręcznego??
Regulacja jest tylko na linkach.
tomi83 napisał/a:
Czy skok cylinderków w bębnach ma wpływ na twardość pedału hamulca

Nie, zadbaj aby tłoczki w cylinderkach chodziły bez oporów i dobrze odpowietrz hamulce.
tomi83 napisał/a:
jak prawidłowo odpowietrzyć układ hamulcowy w roverku??

Tak jak w każdym innym samochodzie, zaczynasz od prawego tylnego koła, potem lewe tylne, następnie prawe przednie a na końcu lewe przednie.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 30, 2012 13:43   

A tutaj masz jak prawidłowo wyregulować ręczny. :wink:
http://forum.roverki.eu/v...acja+r%EAcznego
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 30, 2012 22:07   

Cytat:

Tak jak w każdym innym samochodzie, zaczynasz od prawego tylnego koła, potem lewe tylne, następnie prawe przednie a na końcu lewe przednie.

pompa jest dwu sekcyjna, więc jak sie robi tylko tył to wystarczy tylko tył odpowietrzyć

ale jak dawno nie wymieniałeś płynu hamulcowego tzn. 2 lata temu i więcej to lepiej wymień jedna robota
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover,214i,97,8V] Układ hamulcowy tył
DragoDraco Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Czw Lip 19, 2007 12:29
piter34
Brak nowych postów [ZR / R25] układ hamulcowy
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pią Kwi 26, 2013 20:12
BigBoyPL
Brak nowych postów [R25] Układ hamulcowy
RAKU_44 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sro Sty 15, 2014 21:56
RAKU_44
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25 2.0 IDT] Niesprawny układ hamulcowy
Julek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Kwi 28, 2013 16:56
Raptile
Brak nowych postów [R25 2.0iDT 00]układ hamulcowy
Dolt Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sro Lip 07, 2010 20:22
gintaro



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink