Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
witam! wczoraj z autem bylo wszystko ok lecz dziś zachodzę a tam pedał sprzęgła opadnięty jak mogę sprawdzić czy wysprzęglik jest zepsuty ( plyn chyba uciel z pod tej gumy wysprzęlika)?? próbowałem odpowietrzyć idzie plyn z powietrzem ale idzie tak w nieskończoność ze się poddałem
[ Dodano: Pon Sty 30, 2012 17:22 ]
i jeszcze pytanie jak sie wymienia wysprzeglik ktoredy sie dostac do srubek ii drugie pytanie jak najodpowiedniej odpowietrzac
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 30, 2012 17:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 39 Skąd: Zamość
Wysłany: Wto Sty 31, 2012 14:22
Żeby wymienić wysprzęglik musisz się dostać pod samochód i zdjąć osłonę silnika. Wysprzeglik z tego co pamiętam jest przykręcony dwoma śróbami, z wymianą nie ma problemu.
Co do odpowietrzania, to przy wysprzęgliku masz odpowietrznik podobny jak przy zaciskach hamulcowych. Odpowietrzasz podobnie. Pompujesz, wciskasz pedał sprzegła do oporu odkręcasz odpowierznik, zakręcasz i znowu pompujesz, aż do skutku. Żeby odpowietrzyć wystarczy odkręcić obudowę filtra powietrza, wtedy będziesz miał dostęp jako taki do wysprzeglika.
Rozszczelnić się mógł albo wysprzeglik albo pompa. Musisz to ocenić przeglądając te częsci, czy są mokre. Pompę znajdziesz pod kierownicą.
Pozdrawiam
wlaśnie odkrecilem wysprzeglik i zauwazylem ze przegub wewnetrzny z dluga oska moge wysunac na 2 cm czy to normalne???? czy to zabezpieczenie spadlo i jak by co jak to naprawic..
[ Dodano: Sro Lut 01, 2012 16:00 ]
wymienilem wysprzeglik jest ;lepiej ale dalej za cholere nie odpowietrze tylko pol na pol z powietrzem idzie
[ Dodano: Sro Lut 01, 2012 18:09 ]
juz naprawilem odpowietrzylem bez odpowietrznika tylko przez ruchy wysprzeglikiem
u tego kolesia kupilem i jestem zadowolony . na drugi dzien przesylka byla u mnie , a teraz zakupilem jeszcze u niego pompke sprzeglowa i jutro mam zakladac bo to ona mi zapowietrza . a ten wysprzeglik niczym sie nie rozni od orginalu . a odpowietrzalem przez ruch waja odpoowietrznika do przodu i do tylu ale zdalo sie to na krotko bo pompka zapowietrza
tak jak hamulce ale trzebie cierpliwosci i bedzie ok,ja to przerabialem/ by odkrecic wysprzeglik nie trzebdzic koniecznie wchodzic pod auto z gory da rade
najlepiej odpowietrza sie jak jest cieplo,bo na zimnie wiekszy problem.najpierw odkrecam odpowietrznik jak zacznie troche kapac plyn to zakrecam. jak juz ma co w sobie plynu odpowietrznik to zaczynam ruszac cylinderkiem wysprzeglika (leca bombelki powietrza z zbiorniczka plynu)jak przestana to zakladam wezyk na odpowietrznik drugi koniec kieruje do zbiorniczka i pompuje pedalem az do momentu jak leci sam czysty plyn. a jak jest cieplo np w lecie to robilem tak ze odkrecalem odpowietrznik i lapalem do pojemniczka plyn a druga osoba dolewala do zbiorniczka ze grawitacyjnie sie odpowietrzalo
[ Dodano: Sro Lut 08, 2012 19:32 ]
i dodam ze najlepszy plyn do zamiennika pompki to dot3 na innych za cholere nie chce rozchodzic sie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum