Wysłany: Sob Sty 28, 2012 21:53 [R600] Czy wystarczy 53 Ah
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Nie bede zakladal nowego tematu.Forum tez przeszukalem.Musze wymienic akumulator w 600 SDi.Czy wystarczy 53 Ah ? Nie uzywam auta w zime.czy lepiej dolozyc wiecej grosza i kupic 64 ah ? Wogole ciezko dostac akumulator z "lewym plusem"
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
Ostatnio zmieniony przez szoso Pon Sty 30, 2012 07:47, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 28, 2012 21:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wstyd Panowie, plus jest po prawej stronie co widać tutaj http://otomoto.pl/rover-6...-C22270610.html
na zdjęciu akumulatora które dałem niżej "plus" jest z prawej? jest
da radę go założyć by "plus" był od strony filtra powietrza jak jest w 600sdi? da
"plus" ustala się od strony biegunów a nie odwrotnie
odwracając akumulator mogę powiedzieć że "plus" jest z lewej ale nie będę miał racji
A Kruszan prosił zeby OT nie robić mu w temacie, Szoso guru, zwracam Honor! Ktoś mnie wprowadził w błąd i dlatego poszedłem dalej tym tokiem myślenia. W 600stce mozna kręcić aku we wszystkie strony. Wsadziłem aku od avena i pali od strzała
Ktoś mnie wprowadził w błąd i dlatego poszedłem dalej tym tokiem myślenia.
To mowa o mnie
Moj stary akumulatorek byl wlasnie z lewym plusem i dlatego tak napisalem.
Przepraszam za zamieszanie.
Wracajac do tematu to starczy 53ah ?
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
Zaraz zaraz, ale proszę mi wytłumaczyć jedną rzecz. Szoso twierdzi że lewy czy prawy plus minus nie ma znaczenia... ale wydaje mi się że jednak są samochody które mają przewód + po prawej stronie mocowania aku a są też takie które mają po lewej stronie przewód + Mówię tu o samochodach które mają fabryczne miejsce na aku bardzo dokładnie ustalone, krótkie przewody itd. przecież jeśli patrząc na aku "dzyndzle" (nie wiem jak to się fachowo nazywa) są bliżej nas i lewy mamy plusa a prawy minus, to jeśli odwrócimy go odwrotnie wtedy te dzyndzle są w części dalszej od nas i już w niektórych samochodach się nie podłączymy. Ja to widze tak. jeśli mówię źle to proszę mnie oświecić i wytłumaczyć jak to się ma z tymi lewym plusami i minusami bo ja juz tak naprawdę zgłupiałem
Szoso twierdzi że lewy czy prawy plus minus nie ma znaczenia
jak nie ma znaczenia? mi chodziło o to że nie umiecie odróżnić akumulatora z prawym plusem od lewego
są akumulatory i z lewym i prawym plusem, 600-tka ma akumulator z prawym plusem tak jak moja 400-tka
jeszcze raz, spójrz na zdjęcie i powiedź mi po której stronie jest biegun dodatni na akumulatorze, niech ci będzie że przewód prądowy jest z lewej strony jak stoisz przed maską bo siłą rzeczy tak jest
jest taki sam jak ten exide na zdjęciu wyżej czy nie jest, jest tylko odwrócony pod maską
podsumowując, przewód prądowy pod maską masz z lewej strony ale akumulator kupujesz z prawym plusem anie lewym
szoso, Jakoś nie mogłem tego ogarnać ale teraz już wszystko rozumiem Miałem cięzki i w dodatku mroźny dzień w pracy i tak wyszło, poza tym zamiast sam popatrzeć pod maske to czytałem posty na forum i wprowadziłem się w błąd. Już teraz wszystko czaje Pozdro i nie denerwuje się! PS. Dzięki za łopatologiczne info
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum