Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 65 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 19:25
witam ja mialem to samo kupiłem autko pojezidziłem 3 miesiace oczywiscie odrazu wymieniłem oleje itp. i z pozdrózy poslubnej wrocilem na lawecie znajomy mechanik mówił że w bardzo dziwnym miejscu pękł nigdy czegos takiego nie widzal ale najbardziej opłaca sie kupic silnik ja kupiłem praktycznie kkomletny niebyło tylko turbiny koszt 1600 a całość z tarcza sprzegła i dociskiem i płynami ok 3 tys i teraz juz 10 tys km i jest narazie dobrze, ale doczytalem sie w którejs z gazet ze tak bywa w tych silnikach
witam ja mialem to samo kupiłem autko pojezidziłem 3 miesiace oczywiscie odrazu wymieniłem oleje itp. i z pozdrózy poslubnej wrocilem na lawecie znajomy mechanik mówił że w bardzo dziwnym miejscu pękł nigdy czegos takiego nie widzal ale najbardziej opłaca sie kupic silnik ja kupiłem praktycznie kkomletny niebyło tylko turbiny koszt 1600 a całość z tarcza sprzegła i dociskiem i płynami ok 3 tys i teraz juz 10 tys km i jest narazie dobrze, ale doczytalem sie w którejs z gazet ze tak bywa w tych silnikach
Po wymianie silnika tarcze sprzęgła dociski itd też trzeba wymieniać? Muszę ciąć koszty, z tym że jesli będę musiał tez to ogarnąć, to to ogarnę..
PS dzięki wszystkim za pomoc!
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 19:47
Bujo_Footbag napisał/a:
Po wymianie silnika tarcze sprzęgła dociski itd też trzeba wymieniać? Muszę ciąć koszty, z tym że jesli będę musiał tez to ogarnąć, to to ogarnę..
PS dzięki wszystkim za pomoc!
Masz wszystko na wierzchu. Jeśli jest zużyte, to aż grzech nie wymienić. Jeśli jest w dobrym stanie, to wymieniać nie trzeba.
kupujesz golasa i przekładasz wszystko z Twojego, zapewne wyjdzie że coś w Twoim tez już wymaga wymiany, własnie np: tarcza sprzęgła więc przy okazji wymieniasz, jeżeli zakładasz już jakieś koszta zrób je x2 i wtedy będą te realne nie zniechęcam Cię ale tak po prostu już jest:) Zgadzam się z Tomim co do wszystkiego w szczególności oleju
kupujesz golasa i przekładasz wszystko z Twojego, zapewne wyjdzie że coś w Twoim tez już wymaga wymiany, własnie np: tarcza sprzęgła więc przy okazji wymieniasz, jeżeli zakładasz już jakieś koszta zrób je x2 i wtedy będą te realne nie zniechęcam Cię ale tak po prostu już jest:) Zgadzam się z Tomim co do wszystkiego w szczególności oleju
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 65 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 19:58
no ogolnie dlatego ze juz sie konczyło a ze było na wierzchu to wymieniłem ale przejscia miałem z swiecami zarowymi bo mi sie ukruszyły potem trzebabyło rozkrecac głowice a ze wtryski nie chciały wyjsci to rombalismy pokrywe zaworów a taka to 500 zl i niema na rynku takiej porazka silnik załatwiłem w dwa dni a wymiana miesiac bo glupiej pokrywy nie było
no ogolnie dlatego ze juz sie konczyło a ze było na wierzchu to wymieniłem ale przejscia miałem z swiecami zarowymi bo mi sie ukruszyły potem trzebabyło rozkrecac głowice a ze wtryski nie chciały wyjsci to rombalismy pokrywe zaworów a taka to 500 zl i niema na rynku takiej porazka silnik załatwiłem w dwa dni a wymiana miesiac bo glupiej pokrywy nie było
to sobie spróbuj świece żarowe w Mercedesie A klasie wymienić albo najlepiej w Vaneo.. to pokochasz Rovera
Kupiłem w końcu silnik, wzięliśmy się za przekładanie i znowu problem...
Po demontarzu kolejnych części auta natrafiliśmy na pompe wtryskową(wysokiego ciśnienia). Może mi ktoś podpowiedzieć, tą pompę się jakoś potem ustawia, czy możemy ją bez problemu przełożyć z jednego silnika do drugiego? Ona na takim stożku jest...
Będę wdzięczny za wszystkie informację, auto jest rozebrane i nie wiem co dalej...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum