Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Spotkała mnie dzisiaj przykra niespodzianka z moim roverem - pękł górny wąż chłodnicy. Jeździłem z włączonym na max ogrzewaniem i nie było czuć żeby się robiło chłodniej. Mimo tego, że płyn chłodniczy uciekł - była sauna. Nie powinno być tak, że zbiorniczek pusty i ogrzewanie powinno nie działać? Mogło się coś stać po takiej przejaźdzce? Wąż pękł na zagięciu zaraz przy wylocie z chłodnicy. Czy przypasuje go z jakiegoś innego modelu? Gdzie go można dostać? Pęknięcie ma około 1cm ale jest na zagięciu, można próbować to łatać?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 15, 2012 14:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mundekk, Mozna latać kolankami od hydrauliki. Kup gdzieś w sklepie prosty waz chłodnicy o podobnej średnicy, i zgięcie zrób na kolanko a proste odcinki wężem
Nie nic nie będzie, ja śmigałem raz bez chłodnicy, zepsuła sie po wypadku, i był tylko mały obieg wody i silnikowi nic nie było. Jest zimno wiec się nic nie stało
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
I pytanie:
W zbiorniczku na płyn chłodniczy ubyło mi płynu- ale jest w połowie stanu.
Irytacje natomiast wzbudza ten korek - ka wybojach cichutko "klapie"..co jeszcze bardziej wkurza bo jest to ciche klapanie.
Kolor płynu u mnie jest "brązowy".. cokolwiek to oznacza..
Czy po kolorze mogę dolać jakikolwiek płyn do tego zbiorniczka??
_________________ Stań przed Królem,pokłoń się Bogom, klęknij przed swoją Kobietą.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lut 15, 2012 15:51
Udało sie naciągnąć dętke rowerowa na wąż, a między dętke a wąż nawalilem butaprenu. Będe narazie testować czy będzie to trzymać. Układ chłodniczy odpowietrzy sie sam po zamontowaniu? Pozatym wydarzeniem przy demontarzu tego węża odpiąłem wąż od intercoolera żeby mieć lepszy dostęp i zoabczyłęm że w środku jest mocno zaolejony, to normalne?
leszczu, olej- jak sprawdzam bagnetem- to w ciągu 10.000 MG zjadł około 0,3 l oleju.
Płyn w zbiorniczku jest żółty ale nie widać coby był zmieszany z olejem- pewnie było by rozwarstwienie : olej/ płyn- czy się mylę?
[ Dodano: Pią Lut 17, 2012 11:01 ]
PS: co do ilości pobranego oleju- mam pod maksymalny wskaźnik- wczoraj dolałem 0,3 litra i powrócił pod maksymalną kreskę.
na bagnecie.
_________________ Stań przed Królem,pokłoń się Bogom, klęknij przed swoją Kobietą.
W zimę raczej się nic nie stanie. Jeszcze w taką W lato można się bać tak jak to było z moją historią...
Mi kiedyś pękł wąż od chłodnicy dokładnie na środku ten na górze. Do domu daleko, telefon rozładowany, lato, gorąco że nawet w samochodzie nie idzie usiąść, a roverek postanowił sobie zrobić odpoczynek. Żeby tylko dojechać do domu to wąż przeciąłem do końca na dwie części i w środek wstawiłem puszkę po tigerze ledwo ledwo pasowało związałem sznurówkami od butów i do domu dojechałem Co zabawne było że z tą prowizorką jeździłem jeszcze chyba 2-3 dni bo czekałem na nowy wąż z allegro Z tego co zauważyłem to właśnie te węże najczęściej i najszybciej chyba wysiadają...
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
Witam. Spotkał mnie również nie miły incydent związany z wężem w moim R25. Mianowicie po wymianie jednego z węży i próbie odpalenia pękł kolejny. Pomimo wielu prób nie udało mi się tak owego odszukać.
Właśnie tu moje pytanie, macie pomysł gdzie mógł bym go kupić bądź znaleźć jakiś konkretny zamiennik?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum