Wysłany: Sob Gru 10, 2011 20:58 [R214]Zablokowana skrzynia biegów; jaki powód
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
podczas ruszania z pierwszego biegu zablokowało mi skrzynię i samochód zahamował. Przy próbie ruszenia dusi silnik i gaśnie. Normalnie można zapalić ale jak jest wciśnięte sprzęgło. Pozycja skrzyni jest na pierwszym biegu i nie można zmienić położenia. Co się mogło stać proszę o podpowiedzi i ewentualnie sugestie jak usunąć i czy można samodzielnie usunąć, żeby tylko zajechać lub zaholować samochód do mechanika.
Ostatnio zmieniony przez grztry1972 Sob Gru 10, 2011 21:23, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 10, 2011 20:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To ja już nic nie wiem. zamówiłem z internetu od 216 16v nie pasuje, od 214 16v też jest jakiś problem nie bardzo kapuję o co chodzi Panowie? Albo ten mechanik co ma to zrobić jest skończony matoł albo nie wiem?
na forum jest z tarnowa użytkownik tomek1212 z tego co pamiętam (ma warsztat niedaleko toru gokartowego), pomógł mi gdy mi auto zdechło przed pilznem, myślę że ogarnie temat
skrzynia zamontowana było by ok tylko pozostał albo jeszcze bardziej się uwypuklił problem z wyskakującym 1 biegiem, jak również ciężko wchodzą 5 i wsteczny, czy macie jakieś pomysły? Czy jest jakaś regulacja wajchy zmiany biegów?
[ Dodano: Sro Gru 28, 2011 18:42 ]
aa i jeszcze taka przy zmianie biegów słychać metaliczny dźwięk jakby wbijania w tulejkach.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Nie Sty 01, 2012 15:30
Witam:)
Panowie podepnę się do tematu z takim małym pytaniem;)kiedys miałem podobny problem u mnie akurat cięgno się zerwało i zostały tylko biegi 3 i 4,po czym spaliłem sprzęgło wracając na 3 do domu,no ale własnie od tamtej pory jedynka lubi wyskakiwac i strasznie cięzko wchodzi, mechanik powiedzial ze po spawaniu ciegno jest krutsze i tak bedzie. Kolega Kozik napisał ze mogą to byc synchronizatory?jak je mogę sprawdzic?
Pozdrawiam:) i wszystkiego dobrego w nowym roku:)
kiedys miałem podobny problem u mnie akurat cięgno się zerwało i zostały tylko biegi 3 i 4,po czym spaliłem sprzęgło wracając na 3 do domu,no ale własnie od tamtej pory jedynka lubi wyskakiwac i strasznie cięzko wchodzi, mechanik powiedzial ze po spawaniu ciegno jest krutsze i tak bedzie. Kolega Kozik napisał ze mogą to byc synchronizatory?jak je mogę sprawdzic?
Wczoraj dotknał mnie podobny problem, moge wrzucić jedynie bieg 3 i 4, cały drążek zmiany biegów lata na boki. Widze, że zerwało mi cięgno, stad pytanie jak to naprawić?
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Pon Mar 05, 2012 18:50
Trzeba wyjąć wybierak i pospawać, chyba że komuś się uda bez wyciągania Na kanale zobaczysz że z drązka idą dwa pręty i prawdopodobnie jeden będzie urwany Nic strasznego aby z 3 nie ruszać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum