Wysłany: Sro Lut 22, 2012 23:23 [R620] Problem z chipem
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam. Wszystko chodzi fajnie do momentu gdy przełączę na chipa. Obroty szaleją na wolnych w ciągłych skokach sekundowych po 200 obrotów. Po za tym przy około 5 tyś odcina. Jakieś sugestie? Chipa nie znam i nie wiem nawet gdzie szukać. Pozdro
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 22, 2012 23:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam i dzięki za odp. Z tym 5 tyś to tak orientacyjnie bo nawet nie spojrzałem dobrze, ale jutro to zrobię bo nie mam pewności przy ilu odcina. Właściwie to nie jest to nawet tak istotne bo wydaje mi się że jazda na włączonym chipie nie jest zdrowa dla sprężarki. Sęk w tym że chciałbym aby po prostu wszystko działało jak należy jeżeli jest już w tym aucie. I po za problemem odcięcia bardziej mnie martwi to iż obroty tak wariują. I nie mam pojęcia jaki chip tam jest. Gdybym wiedział co i gdzie szukać to bym spojrzał.
Witam i dzięki za odp. Z tym 5 tyś to tak orientacyjnie bo nawet nie spojrzałem dobrze, ale jutro to zrobię bo nie mam pewności przy ilu odcina. Właściwie to nie jest to nawet tak istotne bo wydaje mi się że jazda na włączonym chipie nie jest zdrowa dla sprężarki. Sęk w tym że chciałbym aby po prostu wszystko działało jak należy jeżeli jest już w tym aucie. I po za problemem odcięcia bardziej mnie martwi to iż obroty tak wariują. I nie mam pojęcia jaki chip tam jest. Gdybym wiedział co i gdzie szukać to bym spojrzał.
Napisz nam w ogóle o co chodzi? co włączasz? jaki chip? co to jest dokładnie bo niestety nie możemy Ci pomóc niewiedzą w czym tkwi problem i z czym mamy do czynienia.
Problem w tym że nie jestem w stanie opisać co włączam. nie znam się. mam przełącznik z pokrętłem i diodą. jutro zrobie fotke przynajmniej przełącznika może coś podpowie. gdybym wiedział gdzie szukać chipa to też bym podał nazwę i zrobil zdjęcie. Mam jeszcze pytanie. Czy szkodzi jazda z włączonym chipem i czy wzrasta zużycie ON ?
Czytałem. Niby zbliżony temat. Natomiast urządzenie załączające zupełnie inne, ale to o niczym nie świadczy. Nie wiem co mam o tym myśleć. Chciałbym jak najwięcej się tu dowiedzieć zanim oddam auto w ręce jakiegoś mechanika i będę skazany na jego humor i zostanie mi się zastanawiać na ile uczciwie mnie potraktował. A pisze o mechanikach teraz bo ostatnie dwa tygodnie dla mojego kumpla to nic innego jak 1500 zł wywalone w błoto. Dopiero wizyta w bardzo polecanym warsztacie pokazała błędy i niechlujstwo poprzednika (nowego na rynku). Tak na marginesie. Jeżeli ktoś chce wiedzieć kogo unikać w Katowicach to proszę pisać na priv.
po co go w ogóle włączasz skoro są przy tym problemy, wina leży po stronie tego ustrojstwa
to nie jest chip tylko opornik z pokrętłem, też to mam, używam w skrajnych przypadkach ale już ze 2 miesiące nie używałem, żeby na tym jeździć cały czas to głupota, szkoda pompy
nie włączaj tego i problem rozwiązany
Wybaczcie ale ja mam Chipa i nie przypominam sobie żebym miał jakiś przycisk. Auto jest mocniejsze i wogóle ale jaki guzik, jakie światło?? Może wcześniej miałeś tam POTLENEK LPG i zaślepka została
neon_4u, chip a opornik to są dwie różne rzeczy
chip to ingerencja w ecu, kości, mapy a opornik wlutowujesz w przewody od pompy wtryskowej
nie wiem co ty tam masz u siebie i jak to wygląda
niektórzy wlutowują opornik przy pompie na stałe i wtedy tego nie widać, nie ma również pokręteł, włączników, światełek i innych pierdół
Wysłany: Nie Lut 26, 2012 01:02 Re: [R620] Problem z chipem
marcbig napisał/a:
Witam. Wszystko chodzi fajnie do momentu gdy przełączę na chipa. Obroty szaleją na wolnych w ciągłych skokach sekundowych po 200 obrotów. Po za tym przy około 5 tyś odcina. Jakieś sugestie? Chipa nie znam i nie wiem nawet gdzie szukać. Pozdro
marcbig Ty masz opornik nie chipa. Dziala to na zasadzie ze silnik dostaje wieksza dawke paliwa. Zmniejsz troche na pokretle i powinno byc ok. Te silniki czesto faluja na wolnych obrotach, a po zalaczeniu batona widac to bardziej. Wlanczaj to tylko przy wyprzedaniu, i tak przy 3000 obrotow zmieniaj juz bieg na wyzszy. Ja tak robilem i nie mialem problemu
Witam. Drogą dedukcji z Waszą pomocą wszystko stało się jasne i słoneczko wyszło za chmurki Tylko nie rozumie po co instalować takie oporniki skoro tyle z nimi problemu a do tego pewnie mają wpływ na żywotność podzespołów. Osobiście włączyłem to kilka razy aby właściwie znajomym zademonstrować to coś. A że preferuje spokojną jazdę to nie będę musiał tego używać. Dzięki za wyjaśnienie sprawy. Pozdro i szerokości.
berserker8888 Twoja opinia szczególnie jest mi droga. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum