Wysłany: Nie Lut 26, 2012 18:12 [R620 benzyna] F20Z1 a F20Z2 vs uszczelka pod głowicą
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam,
1. jaka jest różnica pomiędzy tymi 2 blokami? czy wyjęcie F20Z1 i wstawienie w to miejsce F20Z2 będzie możliwe? (pytam również pod kątem podpięcia osprzętu)
2. pytanie 1 bierze się z faktu prawdopodobnego uszkodzenia uszczelki pod głowicą lub samej głowicy (znikający płyn chłodnicy, wzrost poziomu oleju). Motor ma wg tego co sam przejechałem 400tys km, a ile miał zdjęte ... tego nie wiem. Suma sumarum - miał prawo się zepsuć. Planuje wymianę nie uszczelki ale całego silnika bez osprzętu. Pytanie ile w obecnych czasach może kosztować wymiana uszczelki? z tego co szukałem na allegro: uszczelka 250 plus planowanie głowicy ewentualnie wymiana uszczelniaczy zaworowych. robocizny nie liczę bo zrobię sam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 26, 2012 18:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ale chcesz cały motor zmieniać czy jak? Bo troszkę nie jasno napisałeś. Po drugie swap F20Z2 w miejsce f20Z1 to trochę nie logiczne bo Z2 jest słabszy o ok 15 km Z1 ma 131 a Z2 115km, do tego Z2 jest bardzo paliwożerny i będzie Ci więcej żłopał niż Z1.
Jeśli chodzi o zamienność silników to wszystko będzie pasowało jeśli chodzi o osprzęt, natomiast czytałem gdzieś na forum Hondy ze różnica jest w ECU.
Ale przemyśl to jeszcze, bo jak dla mnie to zmiana na gorsze, jeśli juz koniecznie chcesz słabszy motor to wstaw f18a3 tez ma 115 km a przy tym pali mniej, i także pasuje zamiennie jeśli chodzi o osprzęt
Ja robiłem remont głowicy u siebie we wrześniu...
W anglii są dostępne zestawy uszczelek, np:
http://www.ebay.co.uk/itm...09#ht_611wt_952
ja kupiłem dokładnie ten zestaw, wyszło mnie to z przysłaniem do polski 204zł i przesyłka doszła do mnie prędzej niż paczka ze szczecina
robiłem jeszcze dużo innych rzeczy (uszczelniacz wału, wałka balansowego, rozrząd, pierścienie, panewki, olej) i za robociznę u swojego byłego szefa zapłaciłem 450zł a w normalnym zakładzie wezmą za samą głowicę koło 500-600zł
dowiedz sie co i jak bo ogólnie downsizing jest złym wyjściem... jak do tego byś nie podszedł nie będzie ok... F18A3 też nie jest aż tak dobrą opcją jeśli zmieniasz z F20Z1...
Ja bym został przy tym co jest... do tego jeśli nie brał CI oleju... zostałbym przy tym silniku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum