Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
witam
mam taki problem a mianowicie wyskakuje mi błąd prawe kolo i wariuje ABS
wymieniłem juz dwa czujniki i nadal to samo przejadę trochę i wyskakuje jak zgaszę auto to błąd sie kasuje ale ujadę trochę 500m lub kilometr albo 3km nie ma reguły i wyskakuje
mechanik szarpal kolem i niby lozysko dobre
czy to moze byc lozysko ale nie wyczuwalne jest zuzycie czy cos innego
doradzcie
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 27, 2012 13:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Łożysko jest magnetyczne i może być delikatnie ten pierścień zardzewiały i będą takie kwiatki się dziać. ja bym wymienił łożysko.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
win32 [Usunięty]
Wysłany: Pon Lut 27, 2012 23:27
Łożysko to łożysko, nie ma nic wspólnego z ABSem .
Wianek ABSu jest na przegubie.
A to ciekawostka łozysko z magnetycznym pierścieniem jest takie samo w R75 i byłem przekonany że tu jest tak samo rozwiazany ABS
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
wianek ABS zardzewiały Brudny od błota/śniegu lub pękł ijest przegub do wymiany
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A ja mam inny zgoła problem.
Czujnik absu wymieniony w prawym kole ,kontrolka się nie świeci tak ja wcześniej, ale jak hamuje na ostro to blokuje koła i w praktyce absu brak.
Kontrolka nie świeci się wcale więc problemu nie powinno być a jednak jest .:/
Jakieś pomysły?
Z góry dziękuje za pomoc.
WITAM ! JESTEM NOWY , prowadzę zakład samochodowy, kolega ma rację jeśli chodzi o ABS,w FREELANDERZE WYSTĘPUJĄ DWA RODZAJE CZUJNIKÓW ABESU-ŁOŻYSKO MAGNETYCZNE I DRUGI RODZAJ -PRZEGUB z KORONKĄ.KORONKA JEST WYMIENNA , MOŻNA PRZEBIĆ ., PRZEWAŻNIE JEST Z KORODOWANA.
jeżeli przeguby są bez koronki ,czujnik ABS wcpułpracuje z łożyskiem , był montowany taki układ do 2003 r., ale zdecydowanie jest więcej tego układu z koronką ,w większości przypadków przyczyną jest korozja, pod warunkiem że reszta jest OK.
win32 [Usunięty]
Wysłany: Czw Cze 21, 2012 20:11
Chyba raczej w przedziale 01-03. Bo wszystkie do pierwszego liftu (czyli pojawiania się TD4) mają bankowo koronki... nawet półośki do 2A są z przegubami koronkowymi...
Masz fotę takiego, chętnie zobacze w ramach poznania
jak wpadnie mi wręce to zrobię fotkę,rużni się przegub samą przylgnią do łożyska piasty,ja kupić takiego nie mogłem, wszyscy mówili że są tylko z koronką ,zkoronką jest szerszy więc zebrałem na tokarni po 2mm na stronę, wygląda na to że sama odkówka jest uniwersalna,
Po wymianie łożyskaw tylnym kole świeci się abs ,czujnik sprawny.
Ma ktoś pomysły co jest przyczyną?
a jaki masz typ ABS z łożyskami magnetycznymi czy z wiankiem na przegubie?
Łożyska zdarza sie ze sprzedają w wersji bez bieżni magnetycznej. A jak masz z wiankiem na przegubie to może zardzewiał albo brudny czy coś....
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum