Wysłany: Pią Lut 24, 2012 17:23 [r400]No to do dziela!wymiana uszczelki pod glowica.JAK?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
WItam wszytkich .Mam zamiar sam wymienic uszczelke pod glowica.Dlaczego?A no dlatego bo bieze mi plyn chlodniczy.Mam maselko na korku oleju.Po odkreceniu korka oleju widac dym:) to raczej wskazuje na uszczelke pod glowica
Czy taki zestaw moze byc?http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-rover-400-414-416-zestaw-25-45-i2086867804.html
jezeli nie prosze o link co mam kupic.
BARDZO Bym prosil o jakas instrukcje najlepiej po polsku krok po kroku jak to mam zrobic
NIgdy nie wymienialem uszczelki pod glowica ale jestem bardzo zawziety i napewno nie dam jakiemus tam mechanikowi.Jezeli dostane od was drodzy uzytkowicy materialy jak to mam uczynic caly zabieg bedzie kamerowany co pozniej wrzuca na strone a napewno komus sie to przyda
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 24, 2012 17:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A no dlatego bo bieze mi plyn chlodniczy.Mam maselko na korku oleju
Masełko na korku pojawi sie też jak robisz krótki odcinki. Płyn tak może ci gdzieś spierdzielać.
Sprawdź sobie czy masz coś z tych objawów.
http://www.roverki.pl/por...objawy-hgf.html
Na allegro to te wszystkie takie same zestawy.
Masz tutaj namiary do sklepu który zajmuje się sprzedażą części do roverkow. Na pewno kupisz u niego wszystko. Tylko wpierw przedzwoń, bo nie wiem czy ten sklep jeszcze działa.
http://tomateam.pl/
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sob Lut 25, 2012 16:44
pablo773 napisał/a:
Po odkreceniu korka oleju widac dym:) to raczej wskazuje na uszczelke pod glowica
A gdzie to wyczytałeś? W każdym samochodzie jak jest rozgrzany do roboczej temperatury (90 st.) po odkręceniu korka będzie mały dymek. To nie jest objaw padniętej uszczelki pod głowicą.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
ale jezeli plyn chlodniczy wszedl mi do oleju to chyba bardziej bedzie dymil? nie mam zadnego wycieku plynu takze stawiam na glowice w szczegolnosci ze przed pokazywaniem sie masla robil sie taki nalot.Tak czy siak nie zaszkodzi wymienic uszczelki pod glowica .Odrazu wymienie chlodnice cewke zaplonu i rozrzad.
Jezeli chodzi o ten sklep odradzam czekalem na uszczelke od glowicy 3 tyg bo okazalo sie ze dostawa tych uszczelek jak pani mi mowila na poczatku bedzie we wtorek a kiedy po 2 tyg zadzwonilem okazalo sie ze jeszcze nie wyslali bo jeszcze nnie bylo dostawy.....
Prosze o namiary na inny sklep najlepiej zeby byl taki zestaw jak na allegro.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Sob Lut 25, 2012 20:31
pablo773 napisał/a:
ale jezeli plyn chlodniczy wszedl mi do oleju to chyba bardziej bedzie dymil?
Nie- Będzie dymił jak plyn dostanie się na tłoki, też przez uszczelkę
Uszczelkę dostaniesz w każdym sklepie, pytaj o Payena albo Erlinga, wzmacnianą starego typu
pablo773 napisał/a:
Odrazu wymienie chlodnice cewke zaplonu i rozrzad
Rozrząd rozumiem a reszta?
[ Dodano: Sob Lut 25, 2012 20:31 ]
A najlepiej to skocz zrobić test na zawartość CO2 w płynie chłodniczym, to Ci powie czy faktycznie się płyn z olejem wymieszał, o ile nie masz majonezu w zbiorniczku z plynem chłodzącym
polofix DZIEKI za to dalem dla ciebie "pomogl":) pierdziele jak mi nikt nie da linku do do uszczelki dobrej bo za cholere nie moge znalezc to kupie to z allegro
polofix DZIEKI za to dalem dla ciebie "pomogl":) pierdziele jak mi nikt nie da linku do do uszczelki dobrej bo za cholere nie moge znalezc to kupie to z allegro
uszczelka najlepiej zeby była jakaś markowa i to wystarczy. np elring, victor reinz, FAI,Glaser itp, dotyczy to także/przedewszystkim śrub, gdybyś kupował oczywiście.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum