Forum Klubu ROVERki.pl :: [214i]Utrata mocy po przejecahaniu 8km
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214i]Utrata mocy po przejecahaniu 8km
Autor Wiadomość
Danio2020 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 62
Skąd: Sandomierz



  Wysłany: Sob Mar 03, 2012 22:42   [214i]Utrata mocy po przejecahaniu 8km
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1996

Witam juz od miesiecy mam z tym problem ale dopiero teraz postanowilem sie tym zajac.

Przechodzac do sedna sprawy, od kiedy pamietam mam problemy z jazda na benzynie, przejade ok. 8 km i mi zaczyna szaprac auto i gasnie nie wiem dlaczego ale na dluzej nie moge jezdzic na benzynie ale wystarczy ze przelacze na LPG przejade jakis 1km przelacze spowrotem na benzyne i dalej ciagnie ale tez nie za dlugo znow jakies 8 km, nie mam pojecia co jest. Na LPG chodzi jak dotychczas bez zarzutu. Nie chcie nawet pomyslec co by sie stalo jakby mi gazu braklo ;/

Prosze o pomoc ;(
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 03, 2012 22:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 03, 2012 23:00   

cewka ? Nagrzewa sie i przestaje dawać iskre ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sob Mar 03, 2012 23:39   

Cewka działa zarowno na benzynie jak i gazie więc napewno nie :/ a duzo masz benzyny wlane? Moze tu tkwi problem, cos co jest z paliwem związane?
 
 
Danio2020 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 62
Skąd: Sandomierz



Wysłany: Sob Mar 03, 2012 23:59   

Wlasnie z poczatku tez myslalem ze to cos z benzyna bo jezdzilem na rezerwie, ale zatankowalem za 50 zl i dalej problem sie powtarza, nie zaleznie ile bede mial benzyny problem nie ustaje ;/ Na benzynie tylko ruszam i od razu na gaz przelaczam nie mam innego wyjscia i na benzynie jak jade to wydaje sie byc slabszy niz na gazie, to troche dziwne moim zdaniem.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Mar 04, 2012 00:02   

A sprawdzałęs filtr paliwa oraz odpowietrzenie baku ?
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 04, 2012 17:07   

Danio2020, świece, przewody, kopułka, palec do wymiany/sprawdzenia. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Danio2020 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 62
Skąd: Sandomierz



Wysłany: Pon Mar 05, 2012 00:45   

Hmmm ale wydaje mi sie ze jesli cos z tych powyzszych elementow ma wade to tez nie powinno mi tez chodzic na gazie a na lpg chodzi ok.

A co z tym odpowietrzaniem baku jak to sie robi??
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 05, 2012 01:04   

Bak odpowietrza sie poprzez " korek" samoczynnie . Zasadnicze pytanie czy odkręceniu korka słyszysz "pssss" ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
andy1251 




Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 15
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Mar 05, 2012 07:39   

Miałem podobny problem, tyle, że w swoim dieslu. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów Roverek słabł mi, przerywał. W pierwszej kolejności wymieniłem filtr paliwa ale nie było poprawy. Potem zająłem się właśnie odpowietrzeniem baku. Nawet zrobiłem próbę i ze dwa dni jeździłem ze szmatą zamiast korka :razz: - też jednak bez efektów. I już prawie chciałem zabierać się za pompę paliwa, bo myślałem, że ta może się już nie wyrabia ale wpadłem jak się okazało na genialny pomysł; :mrgreen: kompresor i spora dawka sprężonego powietrza w przewód zasilający (oczywiście przed filtrem). Pomogło i od tego czasu zero problemów. Możesz też spróbować przedmuchać przewody. Nie wiem jak w benzyniaku ale ja w dieslu miałem jeszcze przed filtrem zaworek zwrotny, który też musiałem ominąć.
 
 
 
Danio2020 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 62
Skąd: Sandomierz



Wysłany: Pon Mar 05, 2012 20:10   

Raptile napisał/a:
Zasadnicze pytanie czy odkręceniu korka słyszysz "pssss" ?


Wlasnie jak chce dolac troche paliwa to czesto slychac to psss ;/ cxyli to moze byc to ;/
Wiec co powinienem zrobic aby odpowietrzyc ten bak?? Czy podobnie sie go odpowietrza jak silnik przy odkerconym korku od baku na zapalonym silniku??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] utrata mocy
winniexthepooh Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 60 Nie Sie 17, 2014 10:50
pelson91
Brak nowych postów [ MG ZR ] UTRATA MOCY
tomek-sis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Wrz 05, 2011 22:13
azer
Brak nowych postów [R25] Przepływomierz? Utrata mocy
biszuks Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Mar 16, 2011 08:35
dzord
Brak nowych postów [220SDi] Utrata mocy, błędy 16,17 i 71
Ukor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Cze 13, 2013 15:51
Brt
Brak nowych postów [R25 2.0D] problem z szarpaniem lub utrata mocy
abuk888 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Sty 10, 2016 14:02
abuk888



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink