Wysłany: Pon Mar 12, 2012 13:48 [Honda Civic VII] Urwana osłona silnika
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam,
Wczoraj najechałem na krawężnik przeceniając wysokość nadwozia z przodu i zerwało osłonę silnika. Podjechałem do mechanika próbowali to zakręcić blachowkrętami ale nic z tego wyjechałem i spadła całkiem, więc nie było innej możliwości jak demontaż.
Teraz pytanie na ile konieczna jest ta osłona i czy zamiennik za ok 120 zł będzie dobrze służył przez jakiś czas, oczywiście jak znów nie będę jeździł po krawężnikach
Czy można gdzieś nabyć metalową osłonę do Mojej Hondy (Honda Civic VII 2.0 iTD) MB7 rocznik 1998, 86 KM? Jaki byłby jej koszt?
Dzięki z góry za odpowiedź.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pon Mar 12, 2012 15:57, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 13:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja mam zamiennik z allegro i jestem zadowolony. Bez niej byl problem w kazdy deszcz, co kaluza to szyby parowaly. No i zawsze chroni to jakos silnik i miske przed fizycznymi uderzeniami i odlamkami
ja mam zamiennik z allegro i jestem zadowolony. Bez niej byl problem w kazdy deszcz, co kaluza to szyby parowaly. No i zawsze chroni to jakos silnik i miske przed fizycznymi uderzeniami i odlamkami
Orientujesz się może czy taka osłona będzie w porządku ?
W tej wyżej co podałem też chyba jest albo mi się wydaje Bo właśnie koniecznie by się taka przydała bo odkręcać ją przy wymianie to będzie udręka nie ziemska
Ale pasują te osłony do Hondy z tego co zdjęliśmy i kojarzę to chyba tak to wyglądało
Nie wiem Hondę nabyłem prawie rok temu dzisiaj jak zdarliśmy tą osłonę to była taka gąbka jakby chłonąca ten olej całą upaćkana Olejem A ile ta osłona była i czy oryginalna nie wiem ja podejrzewam że nie było to oryginalna osłona i już kiedyś ktoś ją zmieniał Zastanawiam się co ta gąbka dawała i czy by się przydał montaż takiej.
Dzięki Mam jeszcze pytanko jeżeli mam popękane zaczepy (miejsca do przykręcenia) przy niej a ogólnie cała jest dobra. To czy da się coś z nią jeszcze zrobić.
Mam jeszcze pytanie czy ma ktoś w sprzedaży taką osłonę oryginalną - używkę?
Zuzinho7, Nie spawanie nie zda egzaminu za chwile się znów rozpadnie. Albo dokręcić większy kawałek plastiku z jakieś plexy albo blachy nowe koluszka dorobić
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum