No miałem właśnie rano okazję na taką przejażdżkę i skorzystałem.
Wersja przedłużona, V6, automat, przebieg 20 tys. km.
Innym wyborem była taksówka Toyota Camry, więc wiadomo - wyboru nie było.
Niestety jechałem tylko jako pasażer, w dwie strony, po jakieś 10 km, przez ranne korki, pod równych i szerokich, zbudowanych za petro- i gazodolary, ulicach pięknego miasta Doha stolicy Kataru.
Wrażenia:
- wygląd: oprócz kształtu kufra, grilla i tylnych lamp (no i znaczka SAIC motors na szybach) nic się nie zmieniło
- wnętrze: wygląd również nie zmieniony, ale jakość wykończenia - Dacia Logan niestety
Tapicerka skórzana, ale wszystkie plastiki wymienione na takie twarde, błyszczące, najpodlejszego gatunku, w obu zagłówka zabudowane DVD, ale "bezmarkowe", system audio - chyba ten podstawowy
- jazda: ciężko coś powiedzieć - równe drogi, korki, więc żadnych wrażeń, oprócz jednego - na jednych światłach jakieś dziwne nierównomierne wibracje, obstawiałbym problemy ze skrzynią automatyczną, ale nie wiem, potem już się to nie powtórzyło.
Zapomniałem dodać: samochód to hotelowa "limuzyna" do wożenia gości, serwisowana i prowadzona przez ludzi z któregoś z azjatyckich krajów (zwykle Pakistan, Bangladesz itp), którzy przyjeżdżają tu do pracy, bo miejscowi się takimi zawodami nie zajmują, więc ciężko powiedzieć, czy np. te wibracje to kwestia złego użytkowania i serwisu, czy jakaś wada, raczej nie dziurawych dróg, bo te są tu dość przyzwoite, choć od czasu do czasu może się zdarzyć jakaś nierówność - zwykle w okolicach placów budów, który jest tu masakrycznie dużo...
Jak któregoś dnia wyjdę wcześniej z pracy, to zrobię zdjęcia - hotel ma ich chyba 6, wszystkie białe ze względu na temperatury panujące tutaj, i zwykle stoją obok siebie na parkingu obok wejścia.
I w sumie to jest tu MAŁY SAMOCHÓD.
Królują LandCruiser'y V8, wszelkie amerykańskie pick-up i temu podobne auta japońskich marek (Toyota Tundra itp), Toyotami Camry jeżdżą tu "biedni" europejczycy, a kompaktami, to już tylko właśnie pracownicy najemni z Indii, Pakistanu, czy Bangladeszu.
No o autach typu Bentley Continental GT, czy wszelkie merce AMG nie wspominam - stoją na każdym rogu.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 09:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Takie same a nawet trochę gorsze moim zdaniem, jak oglądaliśmy je na Bednarach to właśnie plastik był w tych autach największą wadą.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Niestety jechałem tylko jako pasażer, w dwie strony, po jakieś 10 km, przez ranne korki, pod równych i szerokich, zbudowanych za petro- i gazodolary, ulicach pięknego miasta Doha stolicy Kataru.
To Cię Macieju wywiało.... fiu fiu...
maciej napisał/a:
No o autach typu Bentley Continental GT, czy wszelkie merce AMG nie wspominam - stoją na każdym rogu.
No to po godzinach wycieczka do salonu i powrót do kraju AMG
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Taka praca...
I tak bywało już gorzej, bo tu przynajmniej różnica czasu nie przeszkadza.
Marian_K napisał/a:
No to po godzinach wycieczka do salonu i powrót do kraju AMG
A żebyś wiedział - koledzy, którzy tu są dłużej, to kombinują, jak coś ciekawego przywieźć na "mienie przesiedleńcze", bo ceny takich aut używanych tu są sporo niższe niż w Europie.
Ja mam nadzieję, że nie zabawię tu tyle czasu.
A co do MG750 jeszcze, to przepraszam, Chińczycy zmienili oprócz plastików też trochę detali we wnętrzu (też ewidentnie "księgowy się dorwał") - np. o ile pamiętam, w R75/MG ZT przyciski otwierania szyb są owalne, żeby pasowały do kształtu deski itp.
W MG750 są prostokątne, żeby pasowały też do wszystkich innych modeli.
Pewnie jeszcze kilka takich detali by się znalazło.
Np. osłona poduszki powietrznej kierowcy, to aż "gryzła w oczy plastikowością".
[ Dodano: Nie Kwi 08, 2012 14:15 ]
Wczoraj wieczorem widziałem jeszcze MG 550S 1.8T.
Nie podoba mi się - jest "zwykłe do bólu", a do tego te przednie światła w kształcie słuchawek telefonicznych - massakra...
Niestety znów nie wziąłem aparatu, ale spróbuję się dziś poprawić.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum