Wysłany: Sob Mar 17, 2012 19:22 [R45] Problem z pompą wody?
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam.
Czy pompa wody jest razem z rozrządem. Mam problem z ubywającym płynem chłodniczym. Zauważyłem mokre w okolicy rozrządu. Zimą miałem problem z grzaniem silnika. Ciężko było osiągnąć temperaturę. Termostat jest nowy i sprawny. Czy pompa może mieś jakiś wpływ na grzanie?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 17, 2012 19:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ile razy już było pisane że pompa nie jest na rozrządzie tylko napędzana od pompy wspomagania, opcja szukaj się kłania, masz staż na forum nie krótszy niż ja i ta opcja powinna już ci być znana
miuzziker napisał/a:
Zimą miałem problem z grzaniem silnika. Ciężko było osiągnąć temperaturę
zimą to normalnie w tych silnikach, też są o tym tematy
miuzziker napisał/a:
Czy pompa może mieś jakiś wpływ na grzanie?
może ale raczej na przegrzewanie silnika i wzrost temperatury jeśli zaczyna padać
Czy może ktoś bardziej sprecyzować gdzie znajduje się pompa wody, może jakieś zdjęcie z lokalizacją. To skąd mogę mieć ślady płynu chłodniczego koło rozrządu?
na moje to kapie z tego wężyka co jest powyżej, bo innego źródła płynu chłodzącego tam nie widać.
Swoją drogą to raczej nie jest płyn chłodzący, bo na kolektorze wydechowym by nie było widać mokrych śladów
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Na zdjęciach tego nie widać, ale jak się człowiek dobrze przyjrzy to widać niebieski kolor tego płynu. Gdzieś musi mi uciekać ten płyn chłodniczy, bo co 3 tygodnie mszę dolać ponad 2 litry. W koło chłodnicy jest sucho. Chłodnica jest nowa.
[ Dodano: Sob Mar 24, 2012 15:58 ]
Albo uszczelka pod głowicą, chociaż mi nie lipcu.
[ Dodano: Sob Mar 24, 2012 15:58 ]
Albo uszczelka pod głowicą, chociaż mi nie lipcu.
Tam miało być słowo "kopci". To co to może być. W tym miejscy widzę ślady płynu chłodniczego. Płyn ubywa w dużych ilościach. Dalej nie wiem co wymienić?
Dzisiaj zdemontowałem osłonę od spodu i zauważyłem na śrubce krople płynu. Śrubka jest chyba od sprężarki klimatyzacji. Czy nad nią jest pompa wody i to z niej może cieknąć?
[ Dodano: Wto Kwi 10, 2012 06:33 ]
Jeśli to pompa wody to lepiej ją wymienić z obudową, czy wystarczy wymienić samą pompę?
To już wiem, ale chcę zobaczyć czy gdzieś wyżej nie cieknie płyn chłodniczy. Próbuje znaleźć inne miejsce, w którym mogło by dochodzić do wycieku płynu chłodniczego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum