Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 214 Si] Problem z LPG szarpie/dusi się/
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 214 Si] Problem z LPG szarpie/dusi się/
Autor Wiadomość
cinek776 




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Bełchatów



  Wysłany: Nie Mar 18, 2012 14:37   [Rover 214 Si] Problem z LPG szarpie/dusi się/
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

Witam serdecznie,
Znowu mam problem z moim R200, od pewnego czasu zaczeło mi szarpać na LPG bez względu na obroty, raz szarpie raz nie. Wymieniłem palec z kopułką, przewody oraz świece.
Efekt na LPG cały czas znowu szarpie.
Czytałem podobne problemy że niby LPG wymaga bardzo sprawnego układu elektrycznego.
Z tego co się oriętuje to cewka jeśli jest zła ma takie same objawy na benzynie czy nagazie (proszę mnie poprawić jeśli się mylę)
Jeszcze coś o gazie sekwencja BRC, ostatnio po regulacji i wymianie filtrów.
Możecie mi doradzić co można jeszcze z tym fantem zrobić ??
Czekam na jakieś podpowiedzi.

Pozdrawiam
Cinek
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 18, 2012 14:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Nie Mar 18, 2012 15:01   

Pewnie masz złe wtryskiwacze gazowe.
 
 
 
cinek776 




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Nie Mar 18, 2012 15:19   

To dlaczego przez dwa lata było dobrze ?? Tylko teraz problem się ujawnia ??
 
 
Tommek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 151
Skąd: Przemyśl / Kraków



Wysłany: Nie Mar 18, 2012 15:24   

a filtry gazu wymieniałeś ?
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Nie Mar 18, 2012 16:07   

Cytat:

To dlaczego przez dwa lata było dobrze Tylko teraz problem się ujawnia

Bo wtryskiwacze gazowe w zależności od marki padają tak jak świece i inne elementy :/ są słabsze od benzynowych. A jakie masz wtryskiwacze :?: Bo te z górnej półki można regenerować :smile: A i przy wymianie filtrów gazownik nie zgapną się że jest problem :?:
Pozdrawiam :wink:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
cinek776 




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Nie Mar 18, 2012 18:03   

No właśnie nic w tej kwestii nie mówił, podjadę do niego jutro niech jeszcze raz się temu przyjrzy.
Co do wtryskiwaczy nie mam pojęcia aż zaraz z ciekawości pójdę zobaczyć.

Tak filtry wymienione. 2 tygodnie temu.

[ Dodano: Nie Mar 18, 2012 18:03 ]
wtryski mam pomarańczowe 7be 1641/2
listwa ma taki zapis MTM 67r010185 class2
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Nie Mar 18, 2012 19:08   

Nie znalazłem nic o tych wtryskach ale domyślam się że są produkcji BRC. Namów gazownika żeby Ci podmienił na inne, nawet Valteki na chwilę żeby tylko sprawdzić. U mnie nowe wtryski już klepią :razz: ale dynamika jest dobra, nie przerywa więc niech będą :smile: Tym silnikom naprawdę dużo nie trzeba :wink:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Pon Mar 19, 2012 14:01   

Najważniejsze dobry gazownik. Popatrz także czy reduktor jest ok. Kolejna sprawa wtryskiwacze muszą być szybkie i dobre. Ktoś musi umieć wyregulować. Ja mam valtek i parodie z nimi. Pali 11l lekko spokojnie. Są głośne i zbyt wolne. Odkładam kasę na poprawę po ,,fachowcach,,
 
 
 
cinek776 




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Pon Mar 19, 2012 19:59   

Sekwencja BRC sequent 24
Też zastanawiam się nad reduktorem, jeśli chodzi o spalanie to do tej pory byłem bardzo zadowolony bo w mieście maksymalne spalanie to 10L gazu a w tarasie schodzi mi nawet poniżej 7 także wynik mnie bardzo satysfakcjonujący ;D

Jeśli chodzi o gazownika to jadę do autoryzowanego serwisu BRC.
Mają do mnie dzwonić jak będą mieli wolne miejsce.
O wszystkim was poinformuję.

Pozdrawiam
Cinek

[ Dodano: Pon Mar 19, 2012 19:59 ]
Byłem dzisiaj u gazowników.

Wgrali mi nową mapę do komputera. Koszt 50zł

Musze trochę pojeździć aby sprawdzić czy to coś dało.

Jak nie będzie rezultatu pozytywnego będą go badać cześć po części.
 
 
mateusz18-1988 



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Kobyłka/Wołomin



Wysłany: Pią Mar 30, 2012 19:27   

Witam mam podobny problem :(
samochód -rover 214 i jakies 2 miesiące temu wrzucona instalacja lpg KME
samochód szarpał po założeniu instalacji na gazie i na benzynie
powiedzieli ze kable do wymiany <gazownik tak twierdził > no i kopało od karoseri
wymieniłem kable <bosch><swiece ngk> kopułka i palec
szarpie nadal tylko ze juz auto nie kopie co jes co zrobic z tym fantem ?? ??
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 30, 2012 19:34   

Na benzynie się poprawiło po tym zabiegu?
 
 
 
mateusz18-1988 



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Kobyłka/Wołomin



Wysłany: Pią Mar 30, 2012 22:46   

problem w tym ze nic :(
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 31, 2012 10:45   

Przed założeniem instalacji na benzynie było wszystko OK?
 
 
 
mateusz18-1988 



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Kobyłka/Wołomin



Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 11:31   

Wszystko było ok były tylko kable zmieniane bo mechanik stwierdził ze sie utleniły i ze do dupy są ;/ i potem zaczeło sie juz jeb... i juz nie mam pomysłów co z tym zrobić we wtorek podjade na komputer chyba ... bo juz tyle podejsc do tego robiłem i ni jak nie moge go teraz do ładu doprowadzić :(

[ Dodano: Nie Kwi 01, 2012 11:31 ]
i zapomniałem dodac spalanie tez sie podniosło :/
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 11:43   

mateusz18-1988, sonda do sprawdzenia. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 11:43   

Sprawdź poprawność podłączenia kabli do kopułki. Może kolejność zapłonu jest przestawiona. Na kopułce powinny być napisane cyferki (1,2,3,4). Od cylindra nr 1 (czyli tego pierwszego z lewej) przewód powinien iść do "złącza" nr 1 w kopułce. Analogicznie reszta powinna być podłączona.
 
 
 
mateusz18-1988 



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Kobyłka/Wołomin



Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 12:39   

kable są prawidłowo podłączone tz tak jak mówisz od lewej 1 do 1 i tak po kolejno
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 12:51   

Widzę, że jesteś z moich okolic. Jak chcesz to możemy się jakoś umówić i zobaczymy co i jak...
 
 
 
csantos 



Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 12:06   

Witam

Przyłącze się do tematu choć mam inny silnik(1,4 v8) instalacje LPG Wymieniłem cewkę, kopułkę, kable i świece przez jakiś czas było dobrze. Zauważyłem, że przeskakuje iskra z kabla do obudowy cewki. Przestał palić na benzynie i gazie, po wysuszeniu pali na benzynie i gazie z tym, że na gazie szarpie. Założyłem izolacje na przewód WN do cewki i pali bez szarpania do momentu spryskania wodą. Zastanawiam się nad przeniesieniem cewki w inne miejsce lub założeniem innej izolacji.

Sorry, że się wcinam może Ci to pomoże a koledzy pomogą rozwiązać także mój problem.

Pozdrawiam
Krzysiek
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 12:42   

csantos napisał/a:
Zastanawiam się nad przeniesieniem cewki w inne miejsce lub założeniem innej izolacji.

Cewkę lepiej przenieść trochę wyżej. To nie problem. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [rover 200] dusi się i szarpie
Mia Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Nie Lip 08, 2012 13:15
Drwal85
Brak nowych postów [214Si 1.4 16V] Szarpie, dusi się
gorgoroth80 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Czw Paź 09, 2014 09:22
simonJVC
Brak nowych postów [R200 1.4 99]- szarpie i dusi silnik
grzela_st-ce Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pon Lis 24, 2008 11:02
nomen82
Brak nowych postów [R25] dusi się, dławi, szarpie i nierówno chodzi
pumbaa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Czw Kwi 04, 2013 21:38
ADI-mistrzu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink