Wysłany: Sro Gru 07, 2011 14:47 [R45] Lusterka z anglika
Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2002
Witajcie,
Szukam elektrycznego i podgrzewanego lusterka (lusterek) do mojego R. Czy lusterka od anglika będą pasowały tzn da się je przerobić? czy trzeba wymienić tylko wkładki (koszt ok 45zł na allegro).
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 07, 2011 14:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
od spodu na lusterku jest strzałka która określa jak lusterko jest ustawione na angola czy kontynent. Trzeba w razie czego przestawić i angielskie będą kontynentalnymi. Jak to zrobić poszukaj na forum w dziale R200/R25 tam był opis zmiany
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 20 razy Dołączył: 06 Mar 2007 Posty: 233 Skąd: Leżajsk
Wysłany: Sro Gru 07, 2011 14:56
Witam,
Da się przestawić, choć jest z tym trochę zabawy, bo jest tam "mocna" spreżyna. Ja to przerabiałem i pisałem o tym w jednym z postów. Użyj szukaj, może znajdziesz , pozdr....
Pomógł: 20 razy Dołączył: 06 Mar 2007 Posty: 233 Skąd: Leżajsk
Wysłany: Czw Gru 08, 2011 09:23
Tak, ale sęk w tym, aby przy tej operacji nie uszkodzić i nie porysować plastików w miejscu, gdzie należy wkładać te śrubokręty, a to już nie jest takie proste.
Witajcie, odgrzewam temat po zmianie lusterek z RHD na LHD czyli własnie z anglika na EU.
Tak to wygląda:
1. Złożyć lusterko
2. włożyć mały (4-5mm) srubokret w szczeline ktora sie ujawinila w miejscu mocowania lusterka i przesunac w lewo
3. ta sama operacja ale srubokret przesunac w prawo
4. ta sama operacja ale srubokret od tylu (od strony szyby). Tutaj moze pomoc nacisniecie obudowy lusterka i na zasadzie dzwigni "stworzenie" szczeliny w ktora wsadzamy w/w srubokret.
5. Otwieramy lusterko do normalnej pozycji, oring regulujacy kwestie UK/EU sam wskakuje na nowa pozycje.
Ten "oring" ktory tam jest ma 3 lub 4 bolce ktore musze wskoczyc w dziurke EU (ktora zreszta widac w szczelinie.
Czas wykonania po poznaniu teorii - jakies 30 sek/lusterko.
Sluze pomoca (w tym praktyczna w Kraku, Chrzanowie i Trzebinii)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum