Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1999
Witam,
Jak zapewne wiecie jest pełno "fachowców" montujących instalacje lpg. Właśnie będę brał się za poprawę instalacji. Potrzebuję pomocy w rozplanowaniu rozmieszczenia poszczególnych części instalacji. Chodzi o to żeby przewody były jak najkrótsze i nie przeszkadzała strasznie instalacja w jakimś demontażu czy grzebaniu w aucie. Wyczytałem, że komputer gazowy może rozjechać mapkę ECU benzyny. Dziwią mnie czasy wtrysków ponieważ na wolnych obrotach wynoszą 3.3ms a z opinii fachowców powinny mieć ok 2.7ms. Więc prawdopodobnie już rozjechałem benzynę. Czytałem także że reduktor musi być ustawione wzdłuż samochodu żeby membrana nie reagowała bardzo na ostre dodawanie gazu lub hamowanie. Proszę was bardzo o pomoc w rozmieszczeniu reduktora żeby nagrzewał się szybciej oraz poradzić gdzie można upchać wtryski żeby były jak najkrótsze przewody to kolektora ssącego. Pomocne będą także zdjęcia montażu waszych instalacji lpg.
Instalacja to:
Stag 4+
Wtryskiwacze Valtek 30hm wiem druciarstwo dlatego zmieniam na listwę AC W01
Tomasetto Alaska w sumie wystarczy do 75km:)
Resztę to już mało ważna dyszę dobiorę po wymianie listwy oraz zainwestuje w lepsze filtry.
Dołączam zdjęcia źle zamontowanej instalacji:
Z góry dzięki za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 16:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Wto Mar 27, 2012 08:16 Lpg
U mnie tak jak widzisz też nie jest to szczyt techniki ale dużo krótsze przewody i jeśli chodzi o samą jazdę to też jest przyjemna Reduktor wzdłuż lini auta, choć w zimie ogrzanie go pianką dużo pomagało, gdzieś jeszcze wiatr łapie Wtryski, mogły by być lepsze-u kogoś na forum naszym były tak zrobione że ich widać nie było, mega krutkie przewody Co jeszcze do samego reduktora, zastanawiam się czy jest on przepływowy czy nie Bo jeśli tak to czy nie można by go było włączyć szeregowo a nie równolegle w układ chłodzenia To tylko takie moje gdybanie i może ktoś mnie zaraz oświeci
Pozdrawiam
a jak wplywa dlugosc przewodow wodnych do reduktora? Wplywa to na tempo przelaczania na lpg?
wąż im dłuższy tym więcej straty na temperaturze, więc chłodniejszy płyn wlatuje do reduktora ale straty takie że nie trzeba się tym przejmować
[ Dodano: Sro Mar 28, 2012 20:29 ]
ja mam problem z dwoma reduktorami bo raczej jest niemożliwe żeby utrzymać jednakową temperaturę na jednym i drugim, ale cóż
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 211 Skąd: Dzikowiec
Wysłany: Sro Mar 28, 2012 19:32
Czyli zostawic w takim miejscu jak mam reduktor?:) a jego polozenie ponoc powinno byc zgodne z kierunkiem jazdy:) i jak upchac blizej listwe wtryskowa?
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 211 Skąd: Dzikowiec
Wysłany: Sro Mar 28, 2012 20:11
Ja myslalem wlasnie dac go o 90stopni i przeniesc kolo zbiornika wyrownawczego wtedy mialby krotkie przewody wodne podcisnieniowe i do wtryskow:) tylko upchac sensownie ciezko i szukam dobre wtryski:)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 211 Skąd: Dzikowiec
Wysłany: Sro Mar 28, 2012 20:46
To musze jakies mocowania zrobic dla reduktora i przeniose go zaraz przy zbiorniczku:) Hana to wkoncu gorna polka:) ale pewnie pojda wtryski AC W01 ponoc nie zle jak za ta cene a przede wszystkim wytrzymale:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum