Wysłany: Wto Mar 27, 2012 11:32 [R400 1.6 99r] Odzyskanie kodu immo
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam,
Na wstępie, Jeśli był już taki temat a nie dokładnie poszukałem, proszę o nakierowanie...
Czy jest możliwość jakiegoś doczytania kodu immo który znajduję się docelowo przy kluczykach, z tego co pamiętam to jest to 4 cyfrowy kod, który mi zaginął, a zdarzyło mi się ostatnio że pilot zaczął szwankować mimo nowej baterii i z odpaleniem samochodu był problem. Da się to zrobić jakimś "domowym" sposobem czy potrzebny jest komputer?/
Czy może ten kod jest zapisany gdzieś w papierach samochodu, mam w domu jakieś jeszcze jakąś dokumentacje samochodu, z tym że nie do końca pamiętam od czego ona dokładnie była, a sprawdzę to dopiero koło czwartku/piątku.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 27, 2012 11:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A jak Ci pilot szwankuje to kup nowy (uzywany) i zaprogramuj do swojego samochodu. to wygodniejsze niz wbijanie kodu recznie gdy Twoj pilot siadzie na amen
No ja wiem, ale tam gdzie sie dowiadywalem to zczytanie kodu 100, tyle samo co zaprogramowanie pilota czyli dochodzi koszt uzywanego pilota, wiec roznica okolo 40zl.
A ja tam wole otwierac i zamykac samochod pilotem a nie kluczykiem
Problem w tym, że kodu immo bez testbooka sie raczej nie pozna, ale pilota zaprogramować można.
Czasem więc łatwiej jest mieć 3 piloty niż znać ten kod...
Ja choć mam oryginalną książke i manual, to niestety kodu immo nie dostałem
Jedyna karta z kodami jaką mam to jakaś z czarnymi niemieckimi orłami
wracając do tematu, udało mi się otworzyć samochód z pilota i teraz już otwieram i zamykam z kluczyka dla pewności, a posiada może ktoś z Was schemat elektryczny pilota? może wystarczy wymiana elementu odpowiadającego za nadawanie sygnału, lub switchy od otwierania/zamykania chodz wydaje się ze "pstrykają" normalnie. bawił się ktoś w takie cuda?
Witam,
przetrzepałem chyba wszystkie tematy już, i wszędzie jest: przelutuj zimne luty, zobacz mocowanie baterii, zsynchronizuj, otóż zrobiłem już wszystko to na płytce wszystkie luty świecą się jak psu... a pilot dalej zadziała dosłownie raz na 100 razy nie wiem już co robić... switche działają normalnie(sprawdzane miernikiem) jedyne co mi przychodzi na myśl to podmiana rezonatora kwarcowego?
no dobra a jak go zaprogramuje nie znajac kodu immo?a nie ma w okolicy zadnego majstra z testbookiem.
druga sprawa... pisaliscie że po otworzeniu z pilota, immo jest nieaktywne, i tak robiłem a teraz sie cos popieprzyło ze auto bylo otworzone z kluczyka wyszedlem z samochou nawet go nie zamykajac, kluczyki mialem w kieszeniu, wrocilem za 15 minut wsadzam kluczyk do stacyjki a tu slycghac tylko mini alarm ze stacyjki i kaplica... co Wy na to?
próbowałem juz wielu opcji i zdecydowałem się zeby rozciąć immo, z tym że nie ma zadnych informacji na forum jak to zrobic, a wiem ze napewno ktos to potrafi zrobic, dlatego chociaz poprosze o kontakt na PW i jakas instrukcje pomocnicza, bo nie mam w okolicy zadnego pozadnego majstra ktory by sie tym mogl zajac...
tak jak napisałem, nie ma w mojej okolicy dobrego fachury pod tym wzgledem, a wiem ze na forum takie osoby istnieja, i moze pomogly by mnie poinstruowac
pawson wyciecie immo to nie takie hop siup, tez za to ze 150 biora. bez odpowiedniego sprzetu sie nie da. odradzam robienie u byle kogo i zanoszenie samego sterownika bo mi tak dwa sterowniki zalatwili, jak juz to jedziesz z calym autem i dopoki nie odpali to nie odbierasz. napisze Ci na priv szczegoly
nop bo jak samochod stoi troche otwarty to zazbraja sie immo
ok, a dawniej tak nie było, auto stało całą noc otwarte na podwórku rano wsiadałem, odpalałem i jechałem
powiedzieli mi 300zl za zdjecie immo, ale naprawdę się boję zaprowadzić im samochód... ale nadal nurtuje mnie jedno... ide do samochodu wszytsko chodzi żwawo otwiera sie i zamyka od strzału kilka/kilkanascie razy, a rano do samochodu ide i lipa trzeba sie "naprztykać" pytałem już o to kolegi bizona, ale zapytam jeszcze na forum, nie ma w centarlce jakiegoś podtrzymania pamięci czy coś w tym stylu?
auto stało całą noc otwarte na podwórku rano wsiadałem, odpalałem i jechałem
Jeżeli i tak zostawiasz otwarty to może zostaw sam pilot blisko "stacyjki" a kluczyk zabieraj. Może nawet spróbuj zamknąć kluczykiem (gdy pilot będzie w środku ...takie zamknięcie mechaniczne - bez immo ?) - ale to tylko "takie wolne myśli" - nie wiem jakie skutki może wywołać ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum