Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 2.0 IDT '02] Uszkodzenie ukadu kierowniczego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 2.0 IDT '02] Uszkodzenie ukadu kierowniczego
Autor Wiadomość
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Mar 23, 2012 17:50   [R45 2.0 IDT '02] Uszkodzenie ukadu kierowniczego
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam wszystkich

Niedawno zaobserwowałem taką przypadłość mojej "skarbonki bez dna":

http://www.youtube.com/watch?v=GnFEDhguiIg

Co o tym myślicie?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 23, 2012 17:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Pią Mar 23, 2012 18:31   

Podczepiam się. Dziś doświadczyłem tego samego. Dzieje się tak tylko gdy auto stoi w miejscu i kręcę kierownicą.
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 23, 2012 20:16   

Tez tak kiedys mialem przez pare dni, chcialem wymienic plyn ale ciagle brakowalo czasu i samo minelo
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Pią Mar 23, 2012 20:55   

To może być wina płynu? Mój jest czyściutki. Nie wiem kiedy wymieniany, ale wygląda dobrze.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 23, 2012 21:21   

To jest zapowietrzony układ wspomagania nic strasznego :wink:

Odpowietrzamy nastepujaco.

Sprawdzamy płyn w zbiorniku czy jest na max
Wyciągamy czarny korek z zbiorniczka i dolewamy lub robimy dalsza czynność
Kręcimy kierownice w prawa stronę i trzymamy z 10sek na max
Kręcimy kierownice w lewa stronę i trzymamy z 10sek na max
Powtarzamy to z 3 razy
Sprawdzamy płyn w zbiorniku czy jest na max
Wkładamy korek z powrotem
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Pią Mar 23, 2012 21:46   

Dzięki za instrukcję. Jutro to wykonam.
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Mar 23, 2012 22:44   

ja też to wykonam !
o rezultatach powiadomie niezwłocznie.
Remi klikam pomógł :cool:

Dodam iż mam świeżo co (4mc temu) wymienona przez PH Jowiego maglownice na nówke i już myślałem, że będe Mariusza dręczyl ;p :twisted:
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Sob Mar 24, 2012 19:51   

Wykonałem dziś zabieg. Nie jestem pewien czy mi się tylko wydaje, ale wydaje mi się że teraz wspomaganie lepiej działa. Kierownica lżej chodzi. No i ani razu dziś nie miałem tego zgrzytu.
Jutro znów się pokręcę i sprawdzę ostatecznie.
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Mar 25, 2012 14:21   

a u mnie nic to nie pomogło, płynu mam na max, kierownica cieżko chodzi zgrzyty cały cza występują...
 
 
 
adams91 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 49



Wysłany: Wto Mar 27, 2012 19:21   

a dlaczego zmieniales maglownice?? moze padla ci pompa wspomagania jak troche na sucho pochodzila i nie daje takiego cisnienia jak trzeba.
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Mar 28, 2012 10:31   

Zaczeło się od popękanych gum osłaniających drążki kierownicze, potem zaczął płyn uciekać tak szybko, że dolewałem co 2tygodnie.

Wylądowałem w Łodzi w DYNAMICA -> http://maglownica.com/
Została przeprowadzona "profesjonalna" regenracja maglownicy, pochodziła dokładnie 11,5 miesiąca, znów pojawiły się wycieki, pojechałem do Łodzi na naprawę gwarancyjną...
Uprzejmy Pan powiedział mi, że to nie ich wina, że maglownica cieknie, "toż to wina zacierającej się pompy wspomagania!" Rzekł :-] .

Podziękowałem za naprawę i udałem się do PH Jowi, Pan Mariusz wymienił mi na nową, specjalne dla mnie sprowadził z zagranicy.
I od tego czasu mineły 4mc.
Teraz przy skręcie kołami coś piszczy i pojawia się dzwięk z filmu.
Odpowietrzanie układu nic nie daje. Ubytku płynu nie zaobserwowałem.
 
 
 
adams91 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 49



Wysłany: Czw Mar 29, 2012 08:52   

ja bym na twoim miejscu zakupil jakas uzywana pompe z auto zlomu od samochodu z malym przebiegiem kosztuje gdzies okolo 40 zl i sam ja zmienisz bo jesli maglownica dobra to pompa siada. mi nigdy sie nie zdarzylo kupic uzywki zepsutej maglownice kupilem za 150zl i juz 2 lata jezdze:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
walczakowski Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 34 Sro Mar 14, 2012 12:10
leszczu
Brak nowych postów [R416] Uszkodzenie gwintu w bloku
potrzebuję pomysłu
dedal_komar Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Lip 20, 2008 00:01
dedal_komar
Brak nowych postów [R420 Si] Uszkodzenie pompy hamulcowej przy wym. przewodu
ArekL Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Czw Lip 25, 2013 18:10
greg-si
Brak nowych postów [R45] WYMIANA DRAŻKA KIEROWNICZEGO
Mar8cin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Cze 15, 2015 13:01
maniek6566
Brak nowych postów [r45] Osłona drążka kierowniczego
karooo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Lis 11, 2014 17:48
karooo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink