Forum Klubu ROVERki.pl :: Słuczka z mojej winy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Słuczka z mojej winy
Autor Wiadomość
szymon1986 



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 240
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 14:51   Słuczka z mojej winy

Witam,temat troszkę może źle napisany ale przedstawię mój problem.
Pracuję jako kierowca i śmigam dostawczym Ducato.W zeszłym tygodniu miało miejsce opisywane zdarzenie,ruszyliśmy ze świateł po przejechaniu może z 200 300metrów zacząłem grzebać w radiu nie zauważając że auto przede mną zatrzymało się by skręcić w lewo i gdy zauważyłem już miałem je przed maską i buuum.No ewidentna moja wina to wiem.Obyło się bez policji i poszkodowany i ja odjechaliśmy o własnych siłach po wcześniejszym spisaniu oświadczenia.Auto było firmowe więc wszystko idzie z ubezpieczenia OC dla poszkodowanego AC na nasze szkody.Ale dzisiaj dostałem pismo z PZU w skrócie "Otrzymaliśmy zgłoszenie szkody i z informacji od osoby poszkodowanej wynika że ponosi Pan cywilną odpowiedzialność za spowodowanie tej szkody".Do tego przysłali mi jakieś formularze gdzie mam poopisywać jak to było co zostało uszkodzone itd i że jeśli nie dostarczę tej dokumentacji to będą mogli uznać że ponoszę odpowiedzialność cywilną za powstanie szkody.
Dodam że nigdy nie miałem do czynienia z czymś takim bo nigdy nie miałem takich przygód,więc nie wiem czy jest to normalne czy coś nie tak?

I drugie pytanie po paru dniach jechałem tą drogą gdzie się to wydarzyło i zauważyłem że tam gdzie poszkodowany chciał skręcać jest linia ciągła i zakaz skrętu w lewo,pewnie to nic nie zmienia bo uderzyłem w tył i mogłem zachować ostrożność ale czy to jakoś wpłynąć może na odszkodowanie które poszkodowany otrzyma?
Bardzo proszę o odpowiedź i wytłumaczenie moich wątpliwości .
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 14:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz