Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam dziś wcześnie rano odpaliłem auto po kilku dniach postoju na dworze ,nawet bez problemu po podwójnym podgrzaniu świec żarowych załapał i niby wszystko ok,silnik normalnie pracuje na biegu jałowym wszystko w porządku,problem pojawia się poruszeniu ,samochód jakby nie miał mocy strasznie mułowato reaguje na pedał gazu,nie wchodzi na obroty,da się jechać,myślałem że zastany od mrozu,ale jeżdziłem dość długo po mieście(męczarnia) i dalej to samo,tak jak pisałem na luzie na obroty wkręca się bez problemu(sprzęgło nie ślizga!wymieniany komplet sprzęgła wraz z pompką 8 m. temu)z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Lut 07, 2012 14:39, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 07, 2012 10:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Cze 2008 Posty: 337 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lut 07, 2012 10:35 Re: [R75] SŁABY SILNIK
dario040 napisał/a:
ale jeżdziłem dość długo po mieście(męczarnia) i dalej to samo,
To, że jeździłeś długo nie musi oznaczać, że silnik się rozgrzał. Jeżdżąc, a właściwie stojąc w korkach(może jeszcze z włączonym nawiewem) potrzeba bardzo dużo czasu, a właściwie przejechanych kilometrów, na rozgrzanie silnika.
Może to być układ paliwowy -niesprawna pompa niskiego ciśnienia, czujnik na pompie CR. U znajomego takie objawy tez były jak mu turbo padło, autem powyżej 80 nie dało się rozpędzić a i obroty nie wchodziły powyżmej 2500 na jałowym
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Lut 07, 2012 14:33
piotrek1000 napisał/a:
niesprawna pompa niskiego ciśnienia
Dokładnie. Pompa niskiego ciśnienia przy akumulatorze nie ma wydajności.
dario040, wciśnij gaz w dechę na postoju i zobacz co będzie się dziać. Jeśli nie wejdzie na maksymalne obroty to zrób tak jak napisałem http://forum.roverki.eu/v...p=603297#603297
dario040 [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 08, 2012 11:39 [R75] Utrata mocy
piotrek1000 napisał/a:
Może to być układ paliwowy -niesprawna pompa niskiego ciśnienia, czujnik na pompie CR. U znajomego takie objawy tez były jak mu turbo padło, autem powyżej 80 nie dało się rozpędzić a i obroty nie wchodziły powyżmej 2500 na jałowym
No tak jak pisałem ,na luzie silnik wkręca się na obroty bez problemu ,to chyba nie turbo...
[ Dodano: Sro Lut 08, 2012 11:39 ]
Witam ,no więc moja sprawa wygląda tak,bieg jałowy - obroty dochodzą do 5000 (ciut powyżej),w trakcie jazdy - mułowaty, maksymalnie udało mi się osiągnąć 110km\ h,
Mam nadzieję ,że jak już pisałem to nie turbo,ale czy
można jakoś sprawdzić turbosprężarkę ,domowym sposobem,
dario040 [Usunięty]
Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 17:37 [R75] czujnik ciśnienia paliwa
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam ,moje autko w dalszym ciągu słabe,powymieniane i wyczyszczone chyba wszystko
(sprawdzona przepływka,powymieniane filtry,sprawdzona pompa paliwa)najprawdopodobniej wlnięty czujnik ciśnienia paliwa cr,czy jakoś tak,gdyż po podłączeniu do komputera diagnostycznego pokazuje zupełny brak ciśnienia w każdym zakresie obrotów silnika(wiązki do czujnika,ok)cena nowego czujnika u mechanika 650pln,chciałbym kupić używke(nowy czujnik do 12 letniego auta za taką cenę!?nie bardzo się kalkuluje )który to czujnik i jak wygląda mile widziany jakiś link z allegro,z góry dzięki za odpowiedz !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum