Wysłany: Sob Lut 25, 2012 20:27 [214] kierownica skręcona w lewo w jeździe na wprost
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Witam!
gdy jadę na wprost kierownicę muszę mieć trochę przekręconą w lewo prędzej tego nie miałem auta nie ściąga jak to przestawić aby było normalnie proszę o jakieś instrukcje.
problem wystąpił dzisiaj z nie znanych mi przyczyn
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 25, 2012 20:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 189 Skąd: Chrzanów
Wysłany: Sob Lut 25, 2012 20:39
normalnie samo sie nie przestwia...albo jakas koncowka drazka poszla albo inne ustrojstwo w ukladzie kierowniczym.....wez zobacz czy oba kola reaguja identycznie na skrecenie...niech ci ktos kreci kierownica a ty patrz:)
Dobrze posprawdzaj wszystko dobrze... Znam z autopsji że potrafi się śruba wykręcać... Też miałem tak, że po pewnym czasie żeby jechać prosto musiałem mieć kierownice skręconą lekko w lewą stronę... Mechanik powiedział, że dobrze że do niego przyjechałem bo jakby ta śruba wykręciła się do końca ( a mało brakowało) to miałbym wypadek...
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Nie Lut 26, 2012 08:23
Chodzi wam chłopaki o drązek na ktory nakreca się koncowke? Bo ja tez tak mam tylko byłem po wymianie koncowki na zbierznosci i na alusach 7,5cala bylo dobrze a teraz na stalowych 5,5 ciagnie w lewo przekładałem koła ale nie ma poprawy
Dobrze posprawdzaj wszystko dobrze... Znam z autopsji że potrafi się śruba wykręcać... Też miałem tak, że po pewnym czasie żeby jechać prosto musiałem mieć kierownice skręconą lekko w lewą stronę... Mechanik powiedział, że dobrze że do niego przyjechałem bo jakby ta śruba wykręciła się do końca ( a mało brakowało) to miałbym wypadek...
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Nie Lut 26, 2012 18:38
Tam gdzie jest "naciśnij dwa razy"- sory za błąd - jest drążek, który przy przykręconej końcówce drążka może się obracać i chyba tam rozkręcać, innej opcji nie widzę Jutro u siebie tam zajrzę to może jakieś foto zrobie
a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w oponach 185/60 ?
bo aktualnie mam 2.0 we wszystkich a prędzej kilka tygodni temu miałem z przodu 3.0 a z tyłu 2.5 ale znajomy mi zmniejszył bo mówi ze to za dużo jeśli tak to jestem ciekaw czemu ostatni właściciel dał tak dużo może jak zwiększę to kierownica się zmieni?
Tam gdzie jest "naciśnij dwa razy"- sory za błąd - jest drążek, który przy przykręconej końcówce drążka może się obracać i chyba tam rozkręcać, innej opcji nie widzę Jutro u siebie tam zajrzę to może jakieś foto zrobie
problem rozwiązany trzeba było ustawić tam na tej śrubie.
[ Dodano: Sro Lut 29, 2012 20:40 ]
kangaroo69 napisał/a:
Tam gdzie jest "naciśnij dwa razy"- sory za błąd - jest drążek, który przy przykręconej końcówce drążka może się obracać i chyba tam rozkręcać, innej opcji nie widzę Jutro u siebie tam zajrzę to może jakieś foto zrobie
problem rozwiązany trzeba było ustawić tam na tej śrubie.
Mechanik powiedział, że dobrze że do niego przyjechałem bo jakby ta śruba wykręciła się do końca ( a mało brakowało) to miałbym wypadek...
- o cholerka, to sie wystraszylam teraz
ja mam to samo (kierownica lekko w lewo przy jezdzie na wprost), ale kolega, ktory przejechal sie autem stwierdzil, ze to zle ustawiona zbieznosc (opony sie nierownomiernie scieraly rowniez), wiec w srode jade na zbieznozc, ale chyba na wszelki wypadek sprawdze tez te srube, bo sie zestresowalam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum