Tomi_114, mogłbyś mi tak szczerze powiedziec ile za taki silnik 1.8 T ze wszystkim do swapa z 1.4 si moze wyjsc?
To sie zgadza tylko żeby trafić sprawnego i niekręconego. Ostatnio miałem kupować 1.8T z 2004 r pojechałem z T4 i okazało się, że nie ma deklarowanych 70 tys mil tylko 170 tys mil
Nie kupuje w ciemno bo to nieopłacalne. Sprawdzam przebieg, historie błędów, poduszki itd.
Ostatnio pojechałem po 2.0 kV6 z 2000r z przebiegiem 71 tys mil oi o dziwo nie kręcony, w kompie zaledwie 2 błędy historyczne, brak błędów w module SRS. Więc idzie kupić coś takiego tylko to niestety rzadkość.
Nawet jak kupisz 75 to bedziesz musiał dokupić do tego PG1, i trochę innych zabawek.
Trochę nieopłacalne przy 1.4.
Za duo osprzętu do wymiany.
Własnie Tomi chodzi mi o taka przyblizona kwote za dobry 1.8T z osprzetem potrafisz wycenic?
Ceny zależad u kogo będziesz sie zaopatrywał.
Potrzebujesz: Silnik kompletny, skrzynie, wiązkę, komputer, Skrzynie PG1, wodziki do skrzyni, poduszki pod PG1, Pompe paliwa, półosie z VVC, belke przednia z VVC lub diesla, układ wydechowy najlepiej z VVC za "portkami", chłodnice, wentylatory najlepiej z zs 180 ale mozna tez kombinowac z tymi od idt,
+ rzeźba wiazki bo masz 214 więc już masz z deczka inną instalacje jak w nowszych modelach
OO temat o sprowadzaniu autek
Opłaca się ciągnąć z Anglii ZR po lifcie i robić przekładne czy w ogóle nie opłacalne?
Orientujecie się skąd można takie autko ściągnąć? Bo w kraju mało tego...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum