Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Zaraz pewnie zaczna sie żale ze szukajka, że google i takie tam, ale ja mam juz dosyć szukania.
Mam problem z pompą i wysprzęglikiem. Ponoc obie częsci niedomagały, więc kupiłem na allegro jakies używane i niby ok.Tylko częsci przyszły, mechanik zamontował i stwierdził że części niesprawne. Dzwonie do gościa od części a on do mnie zeby odpowietrzyc. DZwonie do mechanika że trzeba odpowietrzyć, a mechanik na to że tego się nie odpowietrza. Więc auto stoi trzy tygodnie, ja wkurzony postanawiam odpowietrzyc ( u mnie w kopalni jeżdża Landrovery, serwisant uświadomil mi jak odpowietrzyc cos czego sie niby nie odpowietrza) sam . I odpowietrzyłem , ale wysprzęglik niby zrobił postęp i zaczął sie lekko wysuwać ale za mało. A dodam że w miedzyczasie postanowiłem kupic wysprzeglik i pompe od hondy civic wzorując sie na temacie( http://forum.roverki.eu/v...f531eece2ad8cac ), ale utknąłem na nowym mocowaniu nie mam ani gdzie ani jak tego zrobic. Nie wiem juz co robić , czy zamówic nastepną używke czy zepchnąc rowerka do nieczynnej piaskowni Pomózcie
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 30, 2012 17:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak masz jak to wez popodmieniaj przewody bo bardziej one siaddaja niz wysprzegliki albo pompy a otpowietrztak zdejmij z wysprzeglika przewod i wcisnij go i popuszczajac wysprzeglik wlewaj do niego plyn zeby w srodku caly sie wypelnil plynem.
HarryKelso [Usunięty]
Wysłany: Sro Maj 30, 2012 19:25
I dokładnie tak zrobiłem, oczywiscie na wciśniętym pedale sprzegła.
ale mi chodzi zebys odlaczyl wysprzeglik przy skrzyni od przewodow i reka zebys go wcisnal. Sproboj ta uzywke rozruszac jak wyciagniesz.
HarryKelso [Usunięty]
Wysłany: Sro Maj 30, 2012 19:51
dobra dokładny opis:
Rozłączyłem wysprzeglik od przewodu, wcisnałem silowniczek, wlałem dot-4 popuszczając siłowniczek, nie odwracając wysprzeglika wlożyłem i zamocowałem przewód, włożyłem wysprzeglik na miejsce i ....doopa. za mały skok wysprzeglika
Ja podczas odpowietrzania znalazłem najlepszy (według mnie) sposób na odpowietrzenie układu. Mając całość zmontowaną w aucie zdejmujesz sam wysprzęglik z uchwytu i lekko przekręcasz na przewodzie tak aby zwisał tłoczkiem w dół. W takiej pozycji wciskasz i wyciągasz tłoczek wysprzęglika. Całe powietrze w ten sposób wypompujesz z wysprzeglika do góry, do zbiorniczka.
A łapa sprzęgła nie jest zatarta? Bo to czesty problem w naszych skrzyniach. Jeśli chodzi ciężko to WD40 i spróbuj rozruszać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum