Musisz to środkowe kółko wydłubać i pod tym są śruby ibusoweodkrecisz je i wtedy gałke na pół rozkrecisz i zdejmiesz dolną część (jest ona nakręcona na drążek zmiany biegów)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A wiecie jak zdemontować gałkę zmiany biegów z R214, jest trochę inna niż na zdjęciu, nie posiada nic od góry co mógłbym ściągnąć i dostać się do śrub. Odkręcić jej się też nie da, kręci się w kółko, żadnych śrub nie widać.. hmnnn czy pozostaje tylko piłka?
Musisz to środkowe kółko wydłubać i pod tym są śruby ibusoweodkrecisz je i wtedy gałke na pół rozkrecisz i zdejmiesz dolną część (jest ona nakręcona na drążek zmiany biegów)
kolego chyba obciążę cię kosztami zakupu nowej gałki , spróbowałem i gałka do wyjeb..., tego kółeczka to się na pewno nie wydłubuje jest na stałe
a teraz pytanie ile cm ma gwint na drążku bo gałka zeszła do granicy drążka i gwintu, i albo tnę gałkę albo drążek, tylko nie wiem o ile się skróci drążek
jaro12 napisał/a:
Daj znać jak Ci pójdzie, bo mam taką samą i się zbieram do ściągnięcia, bo mi farba zeszła
zacznij od wyjęcia tej czarnej gumki po środku pod nią jest śrubka na małego imbusa wykręć ją i spróbuj wykręcić gałkę. U mnie niestety się nie dało
_________________ denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu, za głupotę innych
jeśli męczysz się z gałką widoczną na zdjęciu w 1 poście to weź mały śrubokręcik wydłub tą czarną gumkę pomiędzy drewnem a metalem pośrodku, i tam jest kontra na imbusa, wykręć całą kontrę i odkręć gałkę w lewo. powodzenia
_________________ denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu, za głupotę innych
jeśli męczysz się z gałką widoczną na zdjęciu w 1 poście to weź mały śrubokręcik wydłub tą czarną gumkę pomiędzy drewnem a metalem pośrodku, i tam jest kontra na imbusa, wykręć całą kontrę i odkręć gałkę w lewo. powodzenia
to już wiedziałem dawno, tylko za nic nie dało się jej przekręcić...
Ale w końcu udało się!
Najwazniejsze jest nastawienia, poszedłem z myślą "Teraz muszę odkręcić i h..." nawaliłem tam pełno WD-40, odpowiednie narzędzia i w końcu się ruszyła
_________________ Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem
Dzisiaj podejmowałem próbę odkręcenia... zdjąłem gumkę, odkręciłem śrubkę, pół obrotu i koniec. Dałem WD-40. Poczekałem, potem spróbowałem dźwigni ze śrubokrętem. Po dwóch obrotach śrubokręt się poddał. Wziąłem klucz torxowy, pół obrotu, poddał się, ja skaleczyłem palucha.
Zatem jedyna słuszna metoda, to chyba piłka do metalu jutro
No nowa gałka - skórzano-drewniana już czeka na mnie... tak więc zaraz po pracy cięcie-gięcie
[ Dodano: Pon Maj 21, 2012 19:01 ]
Ja nie wiem, z czego te oryginalne gałki są zrobione, ale chciałem ją przepołowić na pół, żeby gwint został nienaruszony. Godzina z dremelką, auto zakurzone, gałka się trzymała. Ręczna piłka ucięła gałkę z gwintem. Teraz mniejszy drążek, lepiej się prowadzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum