Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] 1.8 vvc sterowanie zmiennymi fazami rozrządu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] 1.8 vvc sterowanie zmiennymi fazami rozrządu
Autor Wiadomość
matig 



Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 7



  Wysłany: Wto Cze 05, 2012 18:08   [R25] 1.8 vvc sterowanie zmiennymi fazami rozrządu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

witam wszystkich forumowiczów!!!
mam poważny problem z roverkiem

Zaczynając od początku! kupiłem nie dawno r25 z świecącym się checkiem. Facet od którego kupiłem to auto zapewniał mnie że ten check zapalił sie po wymianie rozrządu, który zrobił całkiem nie dawno...Dzisiaj wróciłem z diagnostyki na której stwierdzono

"do wymiany zespół elektomech sterowania fazami rozrządu-zwarcie na jednym z zaworów (dla ochrony sterownika odłączono wtyczke zaworu),w dalszej kolejności do ewentualnej kontroli mechanizmy przestawiania walków rozrządu" wycena robocizny z częściami ok 2000zl

po odłączeniu wtyczki auto gaśnie na wolnych obr.

pytanie
czy jest możliwość że ktoś źle ustawił rozrząd i przez to komputer wyrzuca błąd i pracuje w trybie serwisowym (odcięcie zapł ok5500-5800 obr.)i wszystko ze sterownikiem jest ok!????

i czy mogę podłączyć tą wtyczkę bo nie da się jeździć?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 05, 2012 18:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
doktor_who 



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 29
Skąd: kraków



Wysłany: Wto Cze 05, 2012 18:51   

Witam
pewnie się podepną pod ten temat inni koledzy z większą wiedzą ale odcinka przy 5800 to na pewno wina źle ustawionego rozrządu, i nie rozumiem czemu do wymiany cały zespół elektromechaniczny skoro zwarcie jest na jednej cewce ...
 
 
matig 



Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 7



Wysłany: Wto Cze 05, 2012 19:01   

tylko o rozrządzie nic mi nie powiedzieli sam to wywnioskowałem
stwierdzili do wymiany zespół elektomech sterowania fazami rozrządu-zwarcie na jednym z zaworów

i nie wiem co robić!
szukać kogoś bardziej ogarniętego w roverkach który sprawdzi ustawienie rozrządu czy wymieniać sterownik! który nie jest tani!!!
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 05, 2012 19:44   

matig napisał/a:
szukać kogoś bardziej ogarniętego w roverkach który sprawdzi ustawienie rozrządu
To będzie najlepsze rozwiązanie. :wink:
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 05, 2012 19:52   

A skąd kolego jesteś?
 
 
 
matig 



Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 7



Wysłany: Wto Cze 05, 2012 20:02   

tylko co z tą wtyczką którą mi odłączyli w serwisie! mogę podpiąć bez problemu!!!
nic sie nie stanie????
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 05, 2012 20:22   

To kolega podjedzie do kolegi Mariusz418, osoba sprawdzona.

[ Dodano: Wto Cze 05, 2012 21:22 ]
http://www.roverki.pl/czc...=31&sobi2Id=219
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Cze 06, 2012 08:23   

A skąd kolega jest? Wtyczke możesz podpiąć. On i tak jest w trybie serwisowym już.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 06, 2012 08:41   

Jest z okolic wawy więc do mariusza mógł by podjechać.
 
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Cze 06, 2012 18:08   

Witam. Zamiast szukać mechaników, jeździć i spalać benzynę... Proponuję sprawdzić zawory na siłowniku VVC. Są dwie sztuki. Wystarczy zdjąć drugą wtyczkę i pomierzyć rezystancje cewek. Nawet prosty miernik potrafi mierzyć rezystancję. Jeśli kolega nie posiada takiego, na pewno kolega z bloku, osiedla będzie miał. Jeśli na jednej rezystancja będzie 0 ohm na drugiej 5-20 ohm to wiadomo, która nie działa :D Cewki z całym mechanizmem na znanym portalu aukcyjnym są za 70zł plus przesyłka.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r200 vi '97] problem ze zmienymi fazami rozrządu????
qusiko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Sie 25, 2009 22:35
qusiko
Brak nowych postów [R25] Sterowanie radiem
firefighter Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Wrz 12, 2008 12:56
giewu
Brak nowych postów [MG ZR 160] Sterowanie silnika VVC 160
marek_gabrys Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Lut 28, 2012 15:19
Gość
Brak nowych postów [R25] sterowanie elektroniczne cewki
macku667 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Sty 02, 2013 16:30
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R214 1.4 8V '98] Pytanie o sterowanie sprzęgłem
wuszumaster Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Wto Kwi 29, 2008 23:31
wuszumaster



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink