Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 119 Skąd: Radom
Wysłany: Pon Cze 11, 2012 22:58 [R400] Ciężko pali na ciepłym oraz tajemniczy zapach (?)
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Czołem !
Po raz kolejny do tematu podchodzę po omacku bo auto jezdzi w Polsce i sam tego dokładnie zdiagnozować nie mogę, ale od jakichś 2 tygodni 400stka zaczęła ciężko palić gdy złapie temperaturę po nocy podobno pali na dotyk a tak to 2-3 razy trzeba pomęczyć rozrusznik a bywało tak że trzeba było go wspomagać gazem. Cóż to może być ? Trochę poszperałem parę typów jest ale chciałbym aby ktoś kto przerabiał podobny temat się wypowiedział.
Mam jeszcze jedno nurtujące mnie bardzo pytanie - ma lepsza połowa użytkująca ów 400stkę odkryła coś dziwnego - po przejechaniu paru km odczuwa nadmierne ciepło dochodząca z tego hmm - schowka/pułeczki (?), która znajduje się pod dzwignią ręcznego. Dzisiaj gdy zaparkowała auto i z niego wysiadła poczuła jakby zapach przepalającego sie tworzywa (?!) Ma ktoś pomysł co w tym miejscu może siedzieć ? Ja prawdę mówiąc zgłupiałem totalnie dlatego się radze bo chciałbym jakoś pomóc aby auto nie stało 2 tyg aż wróce do kraju. Na dniach ma iść do mechanika ale liczę też na fachową pomoc od Was.
Pozdrawiam,
Lysy_
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 11, 2012 22:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 119 Skąd: Radom
Wysłany: Wto Cze 12, 2012 09:41
Też myślę o katalizatorze, z tym że katalizator gdyby się grzał powinien być raczej zapchany co za tym idzie auto będzie miało diamteralny spadek mocy i będzie się dławić a tu nic takowego nie ma miejsca
nie, grzac sie moze tez wtedy jak uklad zasilania daje za malo paliwa ( uboga mieszanka ), zaplon nie jest w odpowiednim momencie, ew. dawka paliwa jest podawana przy otwartych zaworach, ew, wypalone sa gniazda zaworowe, lub tez po prostu sa ustawione za male luzy zaworowe ( to ostatnie tego silnika nie powinno dotyczyc - hydraulika )
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 119 Skąd: Radom
Wysłany: Wto Cze 12, 2012 10:57
U mnie występuję też od dawna problem z poszarpywaniem na gazie przy dodaniu gazu świece zmienione, przewody WN też a po zmianie zmierzone i znów jakby iskra latała po nich cholerny chiński Bosch Kopułka z palcem chyba w tym silniku nie występuję tylko zespolona cewka ?
niestety ale czesto nowe nie rowna sie dobre dsowiadczalem tego wielokrotnie, zwlaszcza w przypadku czesci ukladu zaplonowego,np juz sam nie wiem ktory producent robi dobre przewody WN,
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
No niestety, nie jest też powiedziane że to nie wina ustawień LPG.
Ja obecnie mam świece i kable NGK - i jest OK. Jednak i na nie słyszałem narzekania.
Następne świece mam zamiar kupić Iskry, bo słyszałem że są bardzo dobre.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 119 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Cze 21, 2012 20:02
W przyszłym tygodniu auto idzie do zaufanego magika. Następnie szybka wizyta u gazowników. Mam nadzieję, że efekty będą zadowalające
[ Dodano: Czw Cze 21, 2012 21:02 ]
Co do dziwnego zapachu, nagrzewania się i ciężkiego palenia na ciepłym silniku - winowający były zapchane wtryski. Paliwo się zle spalało i dostawało tam gdzie nie trzeba Wtryski oczyszczone problemy zniknęły .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum