Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam,
regulowałem dziś napięcie paska wieloklinowego bo na rozruchu było słychać jak piszczy przez chwile (ślizgał się), mimo że pasek stosunkowo nowy. Z samą regulacją problemu brak, poluzowałem napinacz, w środku niego była śruba na klucz 13, a potem od spodu wkręciłem głębiej śrubę napinającą...
Problem zaczął się w momencie dokręcania z powrotem napinacza.. śruba się ukręciła mimo, że jeszcze dużej siły nie przyłożyłem.. zmęczenie materiału?
Mniejsza o to.. pytanie brzmi gdzie znaleźć tą "śrubę" napinacza, a raczej to w co ona wchodzi.. załączam zdjęcie jak wygląda i gdzie jest... (punkt 2,4)
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 16, 2012 14:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Możesz dobrać gdzieś taką śrubkę w jakimś sklepie typu castorama, obi itp albo zmierzyć i szukać w internecie, możesz też kupić zepsuty napinacz ewentualnie kupić cały napinacz, którego koszt jest dość spory. Pogłówkuj, może znajdziesz samą śrubę za pare złotych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum