Wysłany: Sro Maj 23, 2018 18:34 [MG TF] Tuleje wahaczy
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005
Chyba już mi sie odechciało TFa
Byłem dzis na geometrii i oczywiście nie zrobili. Podobno mam do wymiany końcówki drążka i wszystkie tuleje wahaczy górnych i tuleje wahaczy dolnych.
Podpowiedzcie ile tego jest i najlepiej gdzie kupić poliuretany.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 23, 2018 18:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie pisz tak enigmatycznie o jakich mówisz łożyskach?
Swoją drogą jak sie rozejrzałem po rimmerbrosie to widzę ze tam są po dwie tuleje na dolny wahacz plus tuleje stabilizatora a oni mi powiedzieli że mam wymienić jeszcze tuleje (wszystkie górnego wahacza których tam nie ma wcale więc myślę ze naściemniali z tulejami bo nie umieli zrobić geometrii w tym aucie
[ Dodano: Czw Maj 24, 2018 00:22 ]
aha mi nic nie puka ani sie nie dzieje auto delikatnie ściaga na lewo i ma delikatnie przekrzywiona kierę kazali też wymienić końcówki drążków i to może faktycznie być podjechane ale tuleje mało mi sie prawdopodobne wydaja przy przebiegu poniżej 100kkm
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
w górnych wahaczach i z przodu i z tyłu nie ma tulejek metalowo gumowych. Z przodu są łożyska igiełkowe a z tyłu tulejki brązowe, rozwiązanie super, tylko trzeba pamiętać o smarowaniu
Tomi114/Tomi7 pisał kiedyś, że te tylne wymieniał na dorabiane z teflonu i się tak nie zużywały jak fabryczne.
Jak chodzi o tuleje wahaczy, to masz po dwie na każde koło w dolnych (plus stabilizatory) i z tego co widać, przy wymianie na polibusze to roboty dużo nie będzie.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Qrde...Jak to smarować?Wiem ze w pierwszych modelach TF były kalamitki tak jak w MGF i smarowanie dużo dawalo.U siebie nic nie mogę zobaczyć aby kawalek smaru wcisnąć.A poliuretan,sporo tego na ebay uk.Kiedys się pokusze.I tak wracając do geometrii,nie wszyscy maja nastawienie/program czy inny czort do naszych autek.We Wro odwiedziłem trzy miejsca i dopiero w jednym mieli nastawy do MG.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Byl MG TF Spark w CEV(Fajna furka)
.Rover 75 w kolorku CEV
Jak Olkusz odpisze to poproszę o cennik.A i tak się spotkamy na zlocie.Powoli popyrkam i w sobote będę.Bez stresu tak na 12-13.Wiec będzie można porownac wiele z naszych TF.Tym bardziej iż mam jak 160 sport packa 1 i hamulce ap.I może kilka innych dupereli.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Byl MG TF Spark w CEV(Fajna furka)
.Rover 75 w kolorku CEV
Olkusz nie odpisuje tymczasem znalazłem niedrogo tuleje do wahaczy tutaj https://www.czesci24.pl są do Rovera 100/Metro ale to te same co w TFie, niestety nie mają tam tulei stabilizatora i generalnie nie widzę nigdzie takich. Może ktoś wie czy w innych Roverach był drążek stabilizatora 19mm i by może tuleje podpasowały
Takie sa wymiary gumy stabilizatora.
Długość całkowita [mm]: 35,5
średnica wewnętrzna [mm]: 19
średnica zewnętrzna [mm]: 36
Przy okazji muszę zadzwonić do Olkusza do Deutera i tej drugiej firmy bo już mnie drażni jak olewają maile.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum