Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam, Otóż próbuję namierzyć miejsce i przyczynę dziwnego stukania w przednim zawieszeniu. Dźwięk pojawia się podczas końcowej fazy hamowania gdy auto już staje w miejscu lub gdy dynamiczniej ruszam! jest to pojedyncze tak jakby metaliczne stuknięcie, dodam że podczas hamowania odczuwam delikatnie to uderzenie na pedale sprzęgła! Dodam jeszcze że prawdopodobnie będę miał do wymiany któryś przegub bo słychać jakieś terkotanie podczas jazdy na maksymalnym skręceniu kołami! Czy to może być wina tego przegubu? Może ktoś miał podobny przypadek i więc z góry dziękuje za pomoc! Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 25, 2012 20:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 182 Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 26, 2012 13:05
bastek napisał/a:
zaq napisał/a:
A możesz jeszcze podpowiedzieć jak najłatwiej i najlepiej sprawdzić przegub?
zaq napisał/a:
słychać jakieś terkotanie podczas jazdy na maksymalnym skręceniu kołami!
No dobrze ale wewnętrzny czy zewnętrzny? Lewy czy prawy? Będą jakieś wyczuwalne luzy na nim jak półosią będę ruszać czy jak to się sprawdza? Napiszcie jeszcze gdzie kupię taki przegub do SDI bo ponoć są problemy z ilością zębów od ABS a nie chcę się bawić w jakieś przerabianie!
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Wto Cze 26, 2012 21:36
kupisz bez problemu, podasz ilość zębów na frezie i na zębatce ABS i nie będzie kłopotu.
wejdź do kanału i pokręć półośkami , jeśli będziesz czuł luz na przegubach wewnętrznych to znaczy że masz je wybite, oczywiście malutki luzik musi być .
a najlepiej polecam jechać do mechaniora
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Cze 27, 2012 12:04
Jeżeli masz starszy model, to trzeba przełożyć koronkę ze starego przegubu na nowy (kupić do wersji bez ABS). Wystarczy trochę podgrzać koronkę palnikiem i delikatnie zbijać ją po obwodzie, a potem znów podgrzać trochę i nabić na nowy przegub. Można też kupić przegub do R800, koronkę ma taką jak starszy model R600, tyle, że jest trochę krótszy (co niczemu nie przeszkadza).
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 182 Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 27, 2012 12:53
thef napisał/a:
Jeżeli masz starszy model, to trzeba przełożyć koronkę ze starego przegubu na nowy (kupić do wersji bez ABS). Wystarczy trochę podgrzać koronkę palnikiem i delikatnie zbijać ją po obwodzie, a potem znów podgrzać trochę i nabić na nowy przegub. Można też kupić przegub do R800, koronkę ma taką jak starszy model R600, tyle, że jest trochę krótszy (co niczemu nie przeszkadza).
Chodzi czy jest po lifcie czy przed? Wtedy są różne przeguby?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum