Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 12:28 R800 coupe turbo + hamownia :)
Wczoraj udało mi się w końcu odwiedzić hamownię z coupetą, seria wg producenta 197KM i 240Nm, po 17 latach wyszło 181KM i 260Nm?
Teraz co robić prócz remontu silnika i turbo (na razie) żeby zbliżyć się do serii? Kat rozumiem wywalić, do tego filtry nowe + wkładka KN jakaś, ciekawe za to z tym momentem który jest wyraźnie wyższy niż seryjnie.
Jesteś pewien, że masz wersje 200KM? a nie 180? bo takie też były w 800tkach jakie ciśnienie doładowania?
Zaczalbym od nowych filtrow, swiec, kabli, oleju. Sprawdzeniu szczelnosci wydechu i dolotu, wywaleniu kata. Potem sprawdzić ile dmucha turbo i tak jak radził nie raz Dobryziom wywalić ebc (zostawić podpieta wtyczke) i dac mu MBC - podniesc cisnienie do 0,87-0,89bara i zobaczyc co wtedy kreski pokaza
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Wg VIN wersja 200KM, zresztą po tych 17 latach w przypadku wersji 180KM by raczej było mniej Byłem na podwoziowej więc tylko takie info mam, a doładowanie pewnie seryjne.
Co zamiast kata wrzucić? Nie chcę żeby było zbyt głośno ale z drugiej strony trochę mocy bym chciał dzięki temu uzyskać.
Zamiast kata rurka, lub wybij ze swojego środek i wspawaj rurke, żeby się nie czepiali na przeglądzie. Sprawdź jak działa to EBC i najlepiej załóż MBC. No i zobacz jak z drożnością wszystkich tłumików, może którys się zapadł i dławi
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Na razie próbuję zrobić mechanikę, dziś okazało się że w sedanie też mam zaciski 262 i nie mam skąd przełożyć Skąd wziąć zaciski żeby było jak najbardziej plug&play?
wynik na prawdę dobry jak na te lata... straty najprędzej na wydechu, dolocie sprawdź szczelność całego układu... jak nie masz poważnych wycieków to silnika bym nie otwierał. Ewentualnie popraw wydech włóż sportowa wkładkę o lepszym przepływie powietrza oraz możesz trochę podnieść doładowanie grubsze mody pociągają za sobą zew. kompa oraz zmianę sprężarki itd...
Dzięki za info, zacznę pewnie od wkładki, wywalenia kata i sprawdzeniu wydechu, choć docelowo bym chciał wymienić całość na custom, 2,5" będzie chyba odpowiedni pod kątem przyszłościowych modów.
Dzięki za info, zacznę pewnie od wkładki, wywalenia kata i sprawdzeniu wydechu, choć docelowo bym chciał wymienić całość na custom, 2,5" będzie chyba odpowiedni pod kątem przyszłościowych modów.
Jak chcesz dalej modzić to auto to zastanów się nad większym wydechem, kwasiak fajna sprawa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum