Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004
Hej witam wszystkich .Mam takie oto pytanko na dzis mianowicie :
Modol SRS Airbag ECU zlokalizowany w tunelu pomiedzy przednimi siedzeniami z niewiadomych dotad mi przyczyn przestal sie komunikowac z komputwerem co doprowadzilo do przerwy w pelnej diagnostyce samochodu i a wiec chyba nalezy go wymienic ALE no wlasnie ale .Mam pytanko czy zna moze ktos tzw part nr czyli numer fabryczny tej czesci ,oraz czy w/w modol jest taki sam w modelach przed faceliftem i po facelifcie ?? Z gory dzieki za jakakolwiek podpowiedz .Dodam ze poduszki powietrzne w pelni dzialaja i zadna kontrolka nie swieci sie na desce ot poprostu podczas diagnozy komputerem przeznaczonym do Rover MG ( ASO MG ) pokazalo blad SRS Airbag ECU co uniemozliwia dalsza pelna diagnoze i wgranie nowego softu .
Pozdrawiam z deszczowej krainy Szkocji dziej
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Lip 18, 2012 10:30, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 11, 2012 14:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hej wielkie dzieki za pomoc .Aczkolwiek na tej stronie sa moduly niestety nie odpowiadajace mojemu roczniokowi jak rowniez numerowi tzn .Zadzwonilem do nich i pan uprzejmie mnie poinformowal jak i gdzie spisac numer tego modulu nie rozbierajac konsoli srodkowej , I TAK PO DOSTANIU SIE DO SRODKA NIESTETY ZTWIERDZILEM ZE TZW PARTS NR JEST INNY OTO ON ------------- YWC001160 .Jest to parts nr dla samochodu MG ZT T po facelifcie . Niestety dowiedzialem sie rowniez ze jest on trzykrotnie drozszy niz ten przed faceliftem .Nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo i dowiedzialem sie rowniez ,ze skoro nie swieci sie kontrolka poduszek ani zaden inny ostrzegawczy komunikat oznaczac to moze ze w/w modul nalezy tylko zresetowac choc szanse na to ze po resecie bedzie chodzil wynosza 50% .Nalezy odpiac od niego wtyczke na ok 30 min a pzniej ja podlaczyc ponownie i jak ruszy tzn ze wszystko jest ok i musi przenosci dalej sygnal ,a co za tym idzie komp w servisie MG powinien pokazac pelen odczyt wartosci skanowania ( jak narazie jest to niemozliwe gdyz wlasnie ten element blokuje dalsza diagnoze )
Jeszcze raz dzieki za pomoc i jak by co czekam na jakiekolwiek inne sugestie w rozwiazaniu tego problemu ,moze komus to sie kiedys przyda .
Pozdrawiam Andrzej
hej
potrzebuję pomocy. Mam rover 75 1999r. 1.8 benzyna i zaświeciła mi sie ostatnio czerwona kontrolka airbagu. Komputer tez za kazdym razem wywala mi ten błąd.
Kiedys juz cos takiego miałem ale jak poruszalem kablami pod siedzeniem pasazera to kontrolka przestała świecic. teraz to juz nie pomaga ale wiem ze to gdzies włanśie tam coś nie łączy. czy ktoś wie może jak ten błąd wyeliminować?
Hejka jestem zdesperowany w poszukiwaniach a w zwiazku z tym iz w Szkocji nadal jeszcze jest jasno i przestalo lac tylko z llekka pada heeheehehheeee postanowilem blizej sie przyjzec pewnym drobnym szczegola i tak
Jak sie okazuje samochod mial malego dzwona z przodu prawa strona ( aczkolwiek nigdy nikt tego nie zglaszal w firmie ubezpieczeniowej -- rowniez sprawdzilem samochod jest czysty pod tym wzgledem ) ale do rzeczy przednia prawa lampa wymieniona na nowa chlodnica wymieniona na nowa ryrki te po prawej stronie od klimy wymienione na nowe no i przedni prawy blotnik wyglada na nowy .Idac dalej tym tropem przyjzalem sie napinacza pasow przednich i tu o zgrozo !!!!!!!! Zagladawszy pod przednie siedzenia ztwierdzilem ze kable ktore powinny isc z oryginalnych kostek do napinaczy sa przeciete i zaizolowane tasma termiczna wyglada to tak jakby ktos je wymienial pozostawiajac podlaczenia a ucinajac tylko kable i dalej je montujac .Tak samo wyglada to w fotelu kierowcy i pasazera oczywiscie z przodu .Zaraz wstawie link do zdjec .Poza tym pod fotelem sa dwa rodzaje kostek rowniez nigdzie nie wpiete po co one tam sa moze ktos cos kombinowal i nie podlaczyl .Poza tym kiedy otworzylem skrzynke bezpiecznikow ta w luyku pasazerskim ukazal sie rowniez moim oczetom heehheheheeee nie podlaczony kabelek ktory wychodzil z grubej wiazki kabli .Moze ktos wie od czego ten kabel -- link ze zdjeciem rowniez wkleje za chwile ..Do czego zdazam prubuje dojsc do ladu krok po kroku dlaczego dzieja sie rozne ciekawe rzeczy w moim samochodzie np podczas kiedy zaswiecone sa lampy przednie chcac uzyc spryskiwaczy przedniej szyby zalancza sie syrena alarmu pomimoze alarm normalnie nie dziala tzn moge zostawic otwarta szybe i zamknac samochod a alarm sie nie aktywuje ba nawet nie ma dzwieku przy aktywowaniu alarmu np przy niedomknietych drzwiach .Ok troche sie rozpisalem ale moze jakos glebiej naswietlilem moj problem .Poza tym ta chole...a komunikacja pomiedzy SRS aIRBAG ecu nie dziala a wlasciwie brak komunikacji hehheheheheeee Ok pozdrawiam Andrzej
Wielu z nas ma wycięte kostki pod fotelami przednimi i kable podłączone "na sztywno".
Powodem tego jest to że bardzo często poruszenie fotelem w przód-tył powodowało świecenie poduszki powietrznej.
Ja osobiście też je wyciąłem i połączyłem za pomocą kostek kupionych w sklepie elektrycznym, a stosowanych w domowych lampach wiszących.
Pozostałe nie podpięte kostki mogą być do podgrzewanych foteli i elektrycznej ich regulacji.
Jeżeli nie masz takich to kostki będą sobie wysiały nie podpięte.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum