Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam. Czy roverze 600 jest regulacja mechaniczna czy hydrauliczna. Chciałbym wyregulować zawory ponieważ strasznie klekocze i brak mu mocy na 1 i 2 biegu. Czy to może byc przyczyna zaworów?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 17, 2012 14:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na zimno bardziej. Więc w czym tkwi problem ze nie ma mocy na 1-2 ,obroty idą szybko w górę a prędkość nie
[ Dodano: Sro Lip 18, 2012 15:31 ]
Jeszcze jedno gdzie jest otwór wlewu/kontrolny mechanicznej skrzyni biegów, Chce dolać oleju do skrzyni w którym miejscu jest wlew?
[ Dodano: Sro Lip 18, 2012 15:31 ]
Jeszcze jedno gdzie jest otwór wlewu/kontrolny mechanicznej skrzyni biegów, Chce dolać oleju do skrzyni w którym miejscu jest wlew?
Było w temacie o skrzyniach znajdziesz na pewno... miałeś mało oleju że dolewasz?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 182 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lip 19, 2012 19:31
kpolski napisał/a:
Na zimno bardziej. Więc w czym tkwi problem ze nie ma mocy na 1-2 ,obroty idą szybko w górę a prędkość nie
Moim zdaniem w niczym po prostu takie jest przełożenie na tych biegach... też tak mam i o ile pamiętam gdzieś na forum też tak pisali że na 1 i 2 nie ma dobrego przyśpieszenia ten silnik! Inna sprawa gdyby obroty nie rosły, jeżeli rosną szybko to jeszcze mogłoby być ślizgające się sprzęgło ale to byś na pewno poczuł! Jeżeli silnik wchodzi dobrze na obroty a prędkość słabo rośnie to na pewno nie jest to wina mocy silnika tylko ewentualnie przełożenia napędu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum