Forum Klubu ROVERki.pl :: [827] Problemy, Naprawa, Przerabianie.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[827] Problemy, Naprawa, Przerabianie.
Autor Wiadomość
eonmax 




Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 2
Skąd: Wałcz



  Wysłany: Wto Lip 17, 2012 22:34   [827] Problemy, Naprawa, Przerabianie.
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1995

Witam wszystkich "roverzystów". Dostałem w prezencie rok temu rovera 827 który padł mi w czerwcu tamtego roku z powodu popełnionych przezemnie i kolegów błędów, nagrzany silnik (bez wody w chłodnicy- bo nie wiedziałem że układ przecieka) Przyjął na swój gorący silnik zimną wodę do chłodnicy i porozsadzało go. Byłem wtedy głupi i nic nie wiedzący. Teraz jest troche lepiej z widzą o samochodach ale nie znam się na tym jak wy drodzy klubowicze. Czytając wasze posty i fachowe porady czasami się gubiłem i dla tego mam pare pytań. - to tak na wstęp.

Proszę po przeczytaniu posta nie pisać użyj funkcji "szukaj" bo cały czas latam po tematach, nawet po założeniu tego posta będę to robił. Jestem laikiem więc proszę podejść do sprawy profesjonalnie i wytłumaczyć mi te rzeczy w możliwie najprostszy sposób. Ludzi mających czas i mogący go poświęcić mi i mojemu roverkowi proszę o pw.

Teraz gdy mój roverek wyszedł z naprawy po rocznej egzystencji bez silnika, mam parę problemów i to nie z nowym silnikiem ale z pozostałością po kradzieżach z samochodu i z powodu zastania się go.

1. PGN-FI Czemu ta kontrolka świeci jak mam ją wyłączyć/naprawić. widziałem parę postów na forum ale chciałbym aby ktoś to jakoś jaśniej mi wytłumaczył.

2. SRS od poduszek tyle wiem po postach ale czy nie da się jej wyłączyć??

3. Problem z otwarciem bagażnika, przycisk w kabinie kierowcy nie reaguje (ten pod tym od klapki benzyny), przewody się zastały czy jak ??

4. Klakson nie działa, czy to sprawka mechaników którzy montowali mi silnik??