Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Po wymianie Visów , Błędy ELM327 - Pomocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Po wymianie Visów , Błędy ELM327 - Pomocy
Autor Wiadomość
piotrek250 



Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 77
Skąd: Jaworzyna Śląska

Rover 75

  Wysłany: Sob Lip 21, 2012 11:02   [R75] Po wymianie Visów , Błędy ELM327 - Pomocy
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witajcie opisze kilka usterek w moim aucie . Proszę poczytajcie

Właśnie jestem po wymianie Vis które mi zrobił dzieju :)

I mam problem :

Otóż wczoraj włożyłem visy do autka i na początku paliły mi się 2 lampki kontrolne Visów które zrobił mi dzieju - świeciły na zielono . Dzisiaj już się pali się tylko jedna od Power Vis a Vis Balance nie pali się . Zdemontowałem Vis Balance z kolektora i zamontowałem spowrotem i o dziwo się zapaliła lampka spowrotem . Po przejechaniu kilku km , troszku go pocisnąłem ponad 4 tys obrotów , i spowrotem nie pali się lampka Vis Balance . Co może być przyczyną . Dodam że zrobiłem tak 2 razy ....

Sprawdziłem błędy na moim ELM 327 :

P0300 - Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach*

P0172 - Zbyt bogata wartość korekcji dawki paliwa ( blok. cyl.nr1)

P0151 - Sensor Circuit Low Voltage (Bank 2 Sensor 1) SONDA LAMBDA


Kilkukrotnie zapalił się Check Engine i zgasł ... była odczuwalna słabsza moc

Dodam jeszcze że na początku na zimnym silniku , mam takie klekotanie w okolicach rozrządu , mniej więcej blisko alternatora . Lecz po 2 minutach to ustaje i jest cichutko - prawie nie słychać że zapalone auto .

Tutaj filmik :

http://www.youtube.com/watch?v=TzyDJdnQE0Q&feature=youtu.be


Od momentu kupienia auta , dalej mam problem z gotowaniem płynu w zbiorniczku wyrównawczym , i niekiedy wywali mi płyn przez korek ( Korek mam nowy ) ,albo cały czas znika płyn , lecz do pewnego poziomu i ustaje !! !! oczywiście wymieniałem Termostat , Chłodnice Wody , i dalej mam ten problem , byłem na teście na uszkodzoną uszczelkę i została ona wyeliminowana na 100% , co może być dalej przyczyną !! !

Świeżo po wymianie oleju i filtrów ....

Macie jakieś rady :beczy:

Może ktoś mógłby podjechać do mnie , jakby przypadkiem był gdzieś w pobliżu . Ktoś kto się zna , w okolicy u mnie jest mało fachowców takich wiecie .... Potrzebuje mistrza od Roverka , aby zdiagnozował usterki i powymieniał ew. powiedział co do wymiany . Po prostu chciałbym jednoznaczną odpowiedz . Nic innego tylko mój Roverek :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 21, 2012 11:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 17, 2012 20:34   

A konto VIs

Wyglada na to ze klapka chodzi ciezko i byc moze blokuje modul Balance .

Zobacz czy klapka chodzi lekko i ewentualnie na okolo przejedz ja papierem sciernym 600-800 .

Jak diody sie pala(swieca) to jest ok znaczy ze zaparkowaly poprawnie .

Jak sie nie pali znaczy ze modul nie zaparkowal w odpowiednim miejscu

Przyczyny

- Zbyt duze obciazenie po stronie kolektora np. Klapka
- Uszkodzenie silnika VIS (odpada poniewaz zaparkowal po wyjeciu i wlozeniu)
Inne usterki nie bardzo pasuja poniewaz modul zaparkowal po zdjeciu wiec stawial bym na klapke sprawdz ja i ewentualnie po wyjeciu wloz ja odwrotnie jest symetryczna i nic sie nie stanie .

Druga zecz sprawdz jak zgasnie czy niewystarczy poluzowac srubek ktore trzymaja caly modul przy kolektorze , zdazylo mi sie tak ze jak zbyt mocno dokrecil klient modul to blokowalo to slimaka i silnik nie mial sily obrucic klapka .
Nie poluzuj za bardzo bo bedzie bral lewe powietrze , uslyszysz wtedy wyrazny ssssssssss , generalnie jak okaze sie ze poluzowanie pomoglo trzeba bedzie pomyslec czemu tak jest :D

Bardzo wazne jak dioda nie swieci a powinna to Odepnij wtyczke aby nie uszkodzic silniczka !! !!

Jak by co dzwon jak bedziesz przy aucie stal z otwarta maska :D


Teraz jeszcze najwazniejsza zecz :D

ZA DUZO OLEJU masz w kolektorze moduly nie wytrzymaja 3 miesiecy :/

widac na foto jak olej tam doslownie stoi :/

[ Dodano: Sro Paź 17, 2012 21:34 ]
jak sprawa wyglada ?
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z obrotami po wymianie visów
pyrek7q7 Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Cze 12, 2017 21:32
sknerko
Brak nowych postów [R75] Co to za błędy . Pomocy
vizzion Rover serii 75, MG ZT 12 Wto Lut 13, 2024 21:58
vizzion
Brak nowych postów [R75] potrzebuję pomocy przy wymianie whaczy!
borsuk88 Rover serii 75, MG ZT 52 Nie Lut 01, 2015 09:50
Balas87
Brak nowych postów [R75] Dziwna sprawa przy wymianie oleju POMOCY
Puczini Rover serii 75, MG ZT 5 Wto Lis 25, 2014 21:41
Puczini
Brak nowych postów [R75] ELM327 - zero kontaktu
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 60 Pią Cze 21, 2013 08:27
xROnx



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink