Wysłany: Sob Lip 21, 2012 11:02 [R75] Po wymianie Visów , Błędy ELM327 - Pomocy
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witajcie opisze kilka usterek w moim aucie . Proszę poczytajcie
Właśnie jestem po wymianie Vis które mi zrobił dzieju
I mam problem :
Otóż wczoraj włożyłem visy do autka i na początku paliły mi się 2 lampki kontrolne Visów które zrobił mi dzieju - świeciły na zielono . Dzisiaj już się pali się tylko jedna od Power Vis a Vis Balance nie pali się . Zdemontowałem Vis Balance z kolektora i zamontowałem spowrotem i o dziwo się zapaliła lampka spowrotem . Po przejechaniu kilku km , troszku go pocisnąłem ponad 4 tys obrotów , i spowrotem nie pali się lampka Vis Balance . Co może być przyczyną . Dodam że zrobiłem tak 2 razy ....
Sprawdziłem błędy na moim ELM 327 :
P0300 - Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach*
P0172 - Zbyt bogata wartość korekcji dawki paliwa ( blok. cyl.nr1)
P0151 - Sensor Circuit Low Voltage (Bank 2 Sensor 1) SONDA LAMBDA
Kilkukrotnie zapalił się Check Engine i zgasł ... była odczuwalna słabsza moc
Dodam jeszcze że na początku na zimnym silniku , mam takie klekotanie w okolicach rozrządu , mniej więcej blisko alternatora . Lecz po 2 minutach to ustaje i jest cichutko - prawie nie słychać że zapalone auto .
Od momentu kupienia auta , dalej mam problem z gotowaniem płynu w zbiorniczku wyrównawczym , i niekiedy wywali mi płyn przez korek ( Korek mam nowy ) ,albo cały czas znika płyn , lecz do pewnego poziomu i ustaje !! oczywiście wymieniałem Termostat , Chłodnice Wody , i dalej mam ten problem , byłem na teście na uszkodzoną uszczelkę i została ona wyeliminowana na 100% , co może być dalej przyczyną !
Świeżo po wymianie oleju i filtrów ....
Macie jakieś rady
Może ktoś mógłby podjechać do mnie , jakby przypadkiem był gdzieś w pobliżu . Ktoś kto się zna , w okolicy u mnie jest mało fachowców takich wiecie .... Potrzebuje mistrza od Roverka , aby zdiagnozował usterki i powymieniał ew. powiedział co do wymiany . Po prostu chciałbym jednoznaczną odpowiedz . Nic innego tylko mój Roverek
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lip 21, 2012 11:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wyglada na to ze klapka chodzi ciezko i byc moze blokuje modul Balance .
Zobacz czy klapka chodzi lekko i ewentualnie na okolo przejedz ja papierem sciernym 600-800 .
Jak diody sie pala(swieca) to jest ok znaczy ze zaparkowaly poprawnie .
Jak sie nie pali znaczy ze modul nie zaparkowal w odpowiednim miejscu
Przyczyny
- Zbyt duze obciazenie po stronie kolektora np. Klapka
- Uszkodzenie silnika VIS (odpada poniewaz zaparkowal po wyjeciu i wlozeniu)
Inne usterki nie bardzo pasuja poniewaz modul zaparkowal po zdjeciu wiec stawial bym na klapke sprawdz ja i ewentualnie po wyjeciu wloz ja odwrotnie jest symetryczna i nic sie nie stanie .
Druga zecz sprawdz jak zgasnie czy niewystarczy poluzowac srubek ktore trzymaja caly modul przy kolektorze , zdazylo mi sie tak ze jak zbyt mocno dokrecil klient modul to blokowalo to slimaka i silnik nie mial sily obrucic klapka .
Nie poluzuj za bardzo bo bedzie bral lewe powietrze , uslyszysz wtedy wyrazny ssssssssss , generalnie jak okaze sie ze poluzowanie pomoglo trzeba bedzie pomyslec czemu tak jest
Bardzo wazne jak dioda nie swieci a powinna to Odepnij wtyczke aby nie uszkodzic silniczka !!
Jak by co dzwon jak bedziesz przy aucie stal z otwarta maska
Teraz jeszcze najwazniejsza zecz
ZA DUZO OLEJU masz w kolektorze moduly nie wytrzymaja 3 miesiecy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum