Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam, mam taki oto problem:
Nie mogę zdjąć bocznej lewej tylnej listwy, wyjąłem już wykładzinę z bagażnika, oraz odkręciłem dwie pierwsze śrubki, zostały jeszcze 'spinki', niestety albo się zaklinowały, albo coś robię nie tak. Zauważyłem też, że listwa zaczęła się przesuwać po swoim 'torze' już miałem nadzieje, że można ją po prostu zsunąć, ale przesuwa się tylko do pewnego momentu, dalej nie chce iść.
Jakieś rady ?
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 24, 2012 08:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Również mam ten problem, tylko że z listwą po tej samej stronie co kolega, ale na przednim nadkolu. Zaglądałem do RAVE, ale nie mogę tego znaleźć. Jeśli ktoś to demontował to proszę o wskazówki jak zdjąć te listwy ozdobne. Muszę zdemontować je do lakierowania. ps z jakiego materiału są te listwy???
Zdejmować nie zdejmowałem tej listwy ale wiem gdzie są kołki. Więc tak:
-dwa kołki są widoczne bardzo dobrze po ściągnięciu boczka wykładzinowego bagażnika.
-następny jest na wysokości wlewu paliwa(analogicznie na tej samej wysokości po stronie lewej)
-kolejny jest na wysokości tej ściany która dzieli bagażnik z kabiną - trzeba się dobrze przyjżeć bo widać go przez taki otwór
- ostatni jest widoczny z kabiny między oparciem tylnej kanapy a drzwiami - trzeba ściągnąć tapicerke wyjąć taki kawał worka w którym jest gąbka i widać.
Wiem to wszystko z własnego doświadczenia jak nie dawno uszczelniałem te kołki przed dostającą się wodą do bagażnika.
Witam!
Od 2 dni walczę z przeciekami w bagażniku (choć cieknie od 2 lat ale nie miałem głowy żeby się wcześniej za to zabrać ).
Uszczelniłem kratkę z której ciekło przez dziurę po wyrwanym zatrzasku, jednak został jeszcze problem mocowań listwy bocznej. Chodzi o 2 i 3 bolec licząc od zderzaka. Silikonowałem je już 2x ale nadal jeszcze puszcza. Dlatego pomyślałem że jutro zdejmę te nasadki z bolców, zasilikonuje otwory i dopiero je z powrotem założę. I teraz mam pytanie czy one są wciskane czy to nakrętki z gwintem?
Te nakrętki listwy chromowanej od strony bagażnika są odkręcane (mają gwint). Dalej w stronę przodu samochodu na listwie chromowanej są już spinki które zdemontować można ściskając je jakimiś małymi ściskami/kombinerkami od strony wnętrza bagażnika.
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Te nakrętki listwy chromowanej od strony bagażnika są odkręcane (mają gwint). Dalej w stronę przodu samochodu na listwie chromowanej są już spinki które zdemontować można ściskając je jakimiś małymi ściskami/kombinerkami od strony wnętrza bagażnika.
Dzięki, christopher7, o taką odpowiedź mi chodziło;-)
Ja jednak nie będę listwy zdejmował, tylko po odkręceniu nakrętek zasilikonuję te otwory. Choć teraz mi taka myśl przyszła że może jakiś patent z uszczelkami pod te nakrętki by się też sprawdził...nic, pokombinuję
pineska, najczęściej woda niestety cieknie nie przy tych odkręcanych nakrętkach (one mają zazwyczaj podkładkę i są szczelne) ale przy spinkach z przodu. Ja uszczelniałem każdą spinkę przy montażu gęstym klejem do gumy
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Możliwe że u Ciebie to jest/było właśnie miejsce wycieku, ale u siebie widzę że jak poleje z butelki po listwie to woda wycieka przy 2 i 3 nakrętce licząc od zderzaka tylnego;-)
Możliwe że tam nie ma tych uszczelek, bo kilka lat temu babka mi w ten rejon wjechała i było robione to nadkole. Być może nie zostało to uszczelnione przy naprawie jak powinno...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum