Forum Klubu ROVERki.pl :: R800 coupe turbo + hamownia :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R800 coupe turbo + hamownia :)
Autor Wiadomość
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

  Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 13:28   R800 coupe turbo + hamownia :)

Wczoraj udało mi się w końcu odwiedzić hamownię z coupetą, seria wg producenta 197KM i 240Nm, po 17 latach wyszło 181KM i 260Nm?



Teraz co robić prócz remontu silnika i turbo (na razie) żeby zbliżyć się do serii? Kat rozumiem wywalić, do tego filtry nowe + wkładka KN jakaś, ciekawe za to z tym momentem który jest wyraźnie wyższy niż seryjnie.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 13:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 14:45   

Jesteś pewien, że masz wersje 200KM? a nie 180? ;) bo takie też były w 800tkach :) jakie ciśnienie doładowania?

Zaczalbym od nowych filtrow, swiec, kabli, oleju. Sprawdzeniu szczelnosci wydechu i dolotu, wywaleniu kata. Potem sprawdzić ile dmucha turbo i tak jak radził nie raz Dobryziom wywalić ebc (zostawić podpieta wtyczke) i dac mu MBC - podniesc cisnienie do 0,87-0,89bara i zobaczyc co wtedy kreski pokaza :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 18:52   

Wg VIN wersja 200KM, zresztą po tych 17 latach w przypadku wersji 180KM by raczej było mniej :) Byłem na podwoziowej więc tylko takie info mam, a doładowanie pewnie seryjne.

Co zamiast kata wrzucić? Nie chcę żeby było zbyt głośno ale z drugiej strony trochę mocy bym chciał dzięki temu uzyskać.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 21:21   

Yog-Sothoth napisał/a:
Co zamiast kata wrzucić? Nie chcę żeby było zbyt głośno


Masz Turbo wiec to jest najlepszy tłumik jaki możesz mieć :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 21:51   

ja obstawiam że masz wersje 180 a nawet gdyby było 200 te ten wynik i tak nie jest zły .

ważne że moment masz super .


Ciekawe ile mi wyskoczy
ale to chyba nie w tym roku
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 00:02   

Zamiast kata rurka, lub wybij ze swojego środek i wspawaj rurke, żeby się nie czepiali na przeglądzie. Sprawdź jak działa to EBC i najlepiej załóż MBC. No i zobacz jak z drożnością wszystkich tłumików, może którys się zapadł i dławi :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 20:20   

Na razie próbuję zrobić mechanikę, dziś okazało się że w sedanie też mam zaciski 262 i nie mam skąd przełożyć :( Skąd wziąć zaciski żeby było jak najbardziej plug&play?
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 21:23   

z legend , albo z 620 ti
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 21:29   

A takie z 827 z 91r. podejdą?

_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 18:50   

w 800 jest różnie , w wersji turbo były np: 260 oraz 282

dowiedz sie jaki tam jest rozmiar i raczej nie będzie kłopotu tak myślę
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 19:06   

Yog-Sothoth napisał/a:
A takie z 827 z 91r. podejdą?

Na 99% są to 262mm.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 12:42   Re: R800 coupe turbo + hamownia :)

wynik na prawdę dobry jak na te lata... straty najprędzej na wydechu, dolocie sprawdź szczelność całego układu... jak nie masz poważnych wycieków to silnika bym nie otwierał. Ewentualnie popraw wydech włóż sportowa wkładkę o lepszym przepływie powietrza oraz możesz trochę podnieść doładowanie grubsze mody pociągają za sobą zew. kompa oraz zmianę sprężarki itd...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 19:32   

Ładny wynik, zwłaszcza Nm. Jak skończę remonty mojego Tomcata też podjade na hamownie, taki wynik byłby całkiem niezły :smile:
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 17:34   

Dzięki za info, zacznę pewnie od wkładki, wywalenia kata i sprawdzeniu wydechu, choć docelowo bym chciał wymienić całość na custom, 2,5" będzie chyba odpowiedni pod kątem przyszłościowych modów.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 17:56   

w 220 turbo seryjnie jest 2,5 cala wiec w 820Ti chyba też :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 17:58   

Yog-Sothoth napisał/a:
Dzięki za info, zacznę pewnie od wkładki, wywalenia kata i sprawdzeniu wydechu, choć docelowo bym chciał wymienić całość na custom, 2,5" będzie chyba odpowiedni pod kątem przyszłościowych modów.


Jak chcesz dalej modzić to auto to zastanów się nad większym wydechem, kwasiak fajna sprawa ;)
_________________
Roverlution
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 20:53   

Wojtek88 napisał/a:

Jak chcesz dalej modzić to auto to zastanów się nad większym wydechem, kwasiak fajna sprawa ;)


a po co większy nie sadze żeby łamał granice 400 kunia :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 12:05   

Jak 2,5" starczy na mody do 300KM max to zmieniać nie ma sensu, tylko trzeba jeszcze sprawdzić co tam jest pod spodem ;)
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Maj 27, 2012 10:33   

dobryziom napisał/a:
w 220 turbo seryjnie jest 2,5 cala wiec w 820Ti chyba też :)


Wcale nie 2.5" tylko 2.4" jeśli chodzi o 220 turbo :razz:
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Lip 07, 2012 10:45   

To na jaką średnicę zmienić wydech w Tomciu? Ten odcinek przed katalizatorem jest węższy tak? Już się gubię :oops:
_________________
Roverlution
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów 220 coupe turbo
Daro_80 Tuning mechaniczny 49 Nie Lut 06, 2011 20:54
Marrkus
Brak nowych postów [R820] Coupe Turbo z T25 na T28
Matexx Tuning mechaniczny 12 Pią Mar 15, 2013 19:23
Matexx
Brak nowych postów [ Ankieta ] Hamownia w ZG
Skiba Tuning mechaniczny 70 Pią Maj 23, 2008 20:12
mundek131
Brak nowych postów Hamownia w Piątek 20.02
Warszawa okolice Marsa i Żołnierskiej
ceremony Tuning mechaniczny 26 Wto Lip 19, 2011 21:50
Raptile
Brak nowych postów [R220 sd]HAMOWNIA
maniu48 Tuning mechaniczny 3 Sro Sty 04, 2012 01:05
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink