Wysłany: Czw Sie 09, 2012 12:20 [420 Sdi]Odpowietrzenie sprzęgła
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam!
Ratunku! Wiem, że było mase podobnych tematów, wszystkie je przeczytałem, mimo to nie moge odpowietrzyć układu. Pomocy, jak to robiliscie? krok po kroku? i jeszcze jedna sprawa, do czego służy ten miedziany zaworek na wężu łączącym pompe sprzęgła i siłownik. Prosze o pomoc!
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 09, 2012 12:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak masz połączony układ, to ułóż węże tak, żeby szły cały czas w dół do siłownika, a siłownik był w jak najniższym miejscu, i tłoczkiem w dół. Możesz tak zostawić przez dłuzszy czas, aby powietrze zebralo się jak najwyżej. Zdejmij pokrywkę ze zbiorniczka na pompce, a później wciśnij tłoczek w wysprzęglik i potrzymaj tak przez dłuższą chwilkę, żeby jak najwiecej płynu z przewodów uciekło do zbiorniczka w pompce. Wciśnij sprzęgło raz, żeby siłownik się wysunął i możesz całą operację powtórzyć do kilku razy.
bizi01 napisał/a:
do czego służy ten miedziany zaworek na wężu łączącym pompe sprzęgła i siłownik
to jest szybkozłącze. Służy do tego, żeby rozłączyć, a potem połączyć elementy bez ubytku płynu.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
sprzęgło raz wciśnięte nie wracałoby
chyba, że chodziło Ci o to, że działa to jak zawór niewypuszczający płynu po rozłączeniu. To właśnie wyróżnia tzw. szybkozłącze od zwykłego złącza
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum