Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Ti]"strzały" przy skrętach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620Ti]"strzały" przy skrętach
Autor Wiadomość
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Pią Lip 13, 2012 16:12   [620Ti]"strzały" przy skrętach
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

a więc jak w tytule, przy skreconych kołach podczas ruszania, albo przy powolnych skrętach słychać właśnie takie metaliczne 'strzały'. doszedłem do tego, ze to przegub, teraz pytanie... zewnętrzny czy wewnętrzny? Prosze o pomoc :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 13, 2012 16:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
EE9 



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 19
Skąd: 034



Wysłany: Pią Lip 13, 2012 16:29   Re: [620Ti]"strzały" przy skrętach

Chudeck napisał/a:
a więc jak w tytule, przy skreconych kołach podczas ruszania, albo przy powolnych skrętach słychać właśnie takie metaliczne 'strzały'. doszedłem do tego, ze to przegub, teraz pytanie... zewnętrzny czy wewnętrzny? Prosze o pomoc :)


Zew na 90% te wew psuja sie rzadko
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lip 13, 2012 17:54   

Jest dokładnie jak EE9, pisze :ok: .
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 14, 2012 17:56   

Jest jakis łatwy sposob, zeby sprawdzic, ktora strona jest trafiona? Przy lewym mam, ze tak to ujmę...pękniętą gume :)

Edit: No cóż,okazało się, ze to nie zewnętrzny. Czy te strzały mogą byc spowodowane przez cos innego niz przegub zew/wew? bo za porada 3 mechaników wymienilem przekladnie nie wiem po co, i dobry przegub zewnętrzny na nowy(z wlasnego dochodzenia) :P

[ Dodano: Sob Lip 14, 2012 18:56 ]
up
 
 
carlo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 72
Skąd: Kraków

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 14, 2012 18:32   

Mnie nie przychodzi nic innego do głowy jak przeguby zewnętrzne.
Zmieniałem już dwa razy taki sam objaw.
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 14, 2012 19:46   

problem jest taki, ze przegub został wymieniony, a na pewno nie jest to prawy, bo odgłosy dobiegają wyraźnie z lewej strony. zauważyłem także, ze na postoju przy skręcie lewego koła i ruszeniu samochodu do przodu, wewnętrzny lewy przegub 'przeskakuje' generując podobny dźwięk do tego podczas jazdy. Czyżby wymiana wewnętrznego?
 
 
Phillippe 




Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 05, 2012 08:26   

Wczoraj wybadalem luz w lewym przegubie wewnetrznym. Czy wewnetrzne przeguby pasuja z innych modeli do 620ti? Moze jakis hondowski podpasuje?
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 06, 2012 17:01   

Tak, ja mam od hondy, co mnie dziwi,bo skrzynie są inne. Podzwoń po hurtowniach, wyciągnij przegub,policz ilość zębów i Ci dopasują, moj kosztowal 230zł
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Sie 07, 2012 20:58   

Chudeck napisał/a:
ja mam od hondy, co mnie dziwi,bo skrzynie są inne

Może masz od hondy diesel :D tam były takie same - czasami szybciej dostaniesz część do accorda TDi niż do R600SDI - chodź to to samo...
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Sob Sie 11, 2012 11:47   

Tylko,że ja posiadam Ti:D
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Sro Sie 15, 2012 11:31   

ale skrzynia jest od sdi-tdi tam nie ma skrzyni od benzyniaka i kupuje pod tdi częsci
 
 
Phillippe 




Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Sro Sie 22, 2012 19:33   

Ale wy niekumaci jesteście, ja pytam o WEWNĘTRZNY, a ci dalej o zewnętrznych. Pozdrawiam
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Sie 22, 2012 21:20   

Wewnętrzny przegub 600Ti jest taki sam jak w 600 sdi - a ten jest spotykany częściej i łatwiej o części. R600 z silnikiem hondy mają inne skrzynie a co za tym idzie i inne wewnętrzne przeguby. Jako że honda jest nieco popularniejszym autem wspomniałem o przegubie od accorda TDi (ten sam silnik i ta sama skrzynia co w roverach). W zasadzie bym się nie zdziwił gdyby przegub wewnętrzny pasował od jakiegokolwiek Rovera z skrzynią PG1 (czyli taką jaka jest stosowana w dieslach, Ti, VVC i w K-serii 1.8, a i w MG ZS 180...)
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Czw Sie 23, 2012 12:09   

Usterka została zlokalizowana. Rozsypał się dyfer, nie opłaca sie wymiana samego mechanizmu roznicowego u mechanika, wiec potrzebuje nowej skrzyni. Jaka jest lista modeli posiadających tą skrzynie?
620Ti, każdy 600Sdi,accord w rocznikach 600-ki TDI?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 23, 2012 12:16   

Z diesla będą mieć raczej inne przełożenia :roll:
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Czw Sie 23, 2012 12:18   

a 820ti i 220ti?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 23, 2012 13:27   

Chudeck, te raczej spoko będą pasowały
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Czw Sie 23, 2012 18:50   

To jeszcze czekam na odp w sprawie diesle'a, bo na alledrogo stoi kilka skrzyn i wlasciciel zarzeka sie, ze wejdzie do Ti
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 23, 2012 19:32   

Chudeck, pewnie że wejdzie tylko kwestia jak to będzie jechało.
Nie zapominaj że Ti ma torsen.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Czw Sie 23, 2012 23:02   

da sie jakoś z rocznika wywnioskowac jaki typ? :smile: widzialem juz diesle'owskie swapy skrzyn, bo są jeszcze bardziej pancerne, tylko dyfer tez podobno jest ciezko rozłupac, a mnie sie udalo :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Brak nowych postów Zamek "lock" przy dzwigni otwarcia wlewu paliwa
adamo1490 Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Mar 03, 2016 16:25
adamo1490
Brak nowych postów [R600] "Warczenie-mruczenie" przy hamowaniu
pablom1978 Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Maj 19, 2010 19:50
pablom1978
Brak nowych postów [R620] "Stuki w kole" i "wycie"
dansky Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Maj 30, 2008 10:57
dansky
Brak nowych postów [R620] pompa wody marki "DOLZ" dobra czy badzie
Mazak Rover serii 600, Honda Accord 14 Sob Lis 20, 2010 13:23
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink