Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Luzy i stuki w kolumnie kierowniczej na postoju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Luzy i stuki w kolumnie kierowniczej na postoju
Autor Wiadomość
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pią Sie 24, 2012 20:59   [R600] Luzy i stuki w kolumnie kierowniczej na postoju
Typ: Si Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Witam, ostatnio coraz częściej dolega i irytuje mnie luz i stukanie w kolumnie kierowniczej. Objaw jest taki, że na postoju gdy kręcę kierownicą ma lekki luz i stuki a w czasie jazdy po nierównościach drży i "telepie" mi lekko kierownica, tak jakby były jakieś śruby poluzowane. Ja stawiam na przeguby krzyżakowe na kolumnie, ale nie jestem pewien bo jeszcze nie zaglądałem tam, chyba że to już maglownica się kończy?

Ma ktoś z was podobne objawy w R600 i Accord V?
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 24, 2012 20:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sie 25, 2012 21:39   

Ja mam podobnie, zastanawiałem się nad maglownicą. Ale na przegladzie wyszło że lewy drążek kierowniczy ma luz, niewielki co prawda ale zawsze. Myślę że to tu jest problem
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 26, 2012 13:38   

Wczoraj wślizgnąłem się pod kierownicę i zdjąłem plastikową osłonę kolumny celem zdiagnozowania. Sprawdziłem przeguby i nie miały luzów, na wszelki wypadek dokręciłem śruby na przegubach. Natomiast z tego co udało mi się samemu ustalić, luzy najprawdopodobniej są na maglu na tej listwie zębatej, sprawdzałem jeszcze drążki, ale nie znalazłem żadnych luzów, zresztą nie tak dawno wymieniałem drążki i końcówki kierownicze na 555. Jest jeszcze opcja kasacji luzu, jednak nie próbowałem sam tego robić i nie wiem czy obyło by się bez specjalnego klucza, ponieważ trzeba jedną dużą nakrętkę 40mm poluzować a następnie skontrować, dostęp też nie jest łatwy.
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Luz i stuki w kolumnie kierowniczej
Balgareth Rover serii 600, Honda Accord 6 Wto Kwi 13, 2010 11:46
borys876
Brak nowych postów [R600] Luzy na skrzyni
PawelP1977 Rover serii 600, Honda Accord 5 Sob Lis 07, 2009 17:00
filo
Brak nowych postów [R600] Luzy na półosi (+ stukanie)
Gulag Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Gru 07, 2011 00:28
alter6
Brak nowych postów [R600] Jak regulowane są luzy zaworów??
Mayson Rover serii 600, Honda Accord 6 Sro Lut 25, 2009 18:32
Mayson
Brak nowych postów [R600] Stuki w tylnym zawieszeniu - ratunku!!!
Andrz Rover serii 600, Honda Accord 21 Sro Sie 11, 2010 22:37
_papa_



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink