Forum Klubu ROVERki.pl :: [r45] nie chce przyśpieszać przy wyprzedzaniu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r45] nie chce przyśpieszać przy wyprzedzaniu
Autor Wiadomość
darood 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: xx



Wysłany: Czw Sie 09, 2012 21:26   [r45] nie chce przyśpieszać przy wyprzedzaniu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Witam.
Szukałem ,ale nie znalazłem.
Problem polega na tym, że auto nie chce ciągnąc na wyższych obrotach. Jadąc sobie na czwórce ok70-80km/h wciskam gaz, a ono zaczyna buczeć i nie ciągnie, jak odpuszcze gaz jakby przestawało się dusić, ale marnie dalej przyśpiesza. Coś wyprzedzić to tylko z rozpędu. (wygląda jakby się zalewał).Odpięcie sondy znikomo pomaga (sonda nowa - boscha).Rano po odpaleniu i próbie dodania gazu prawie gaśnie, po odpuszczeniu gazu chodzi (co prawda nie równo, jakby na 3 cylindry). Jak złapie trochę temperatury objaw ten znika. Czujniki sprawdzone - ok. Nowy filtr paliwa i pompka. Nowe świece, zmieniony komputer, kable podmieniane - i nic nowego.Komputer pokazuje za ubogą mieszankę.Jakieś propozycje???
Podobno na listwie wtryskowej na wyjściu nadmiaru paliwa jest jakiś filterek w środku (podobnie jest w hondzie)???? Czy da się wyczyścić regulator ciśnienia na listwie (tylko jak go wyjąć, jest jakaś zapinka, ale nie wiem jak ją ruszyć, aby nic nie zniszczyć???
I jeszcze jedno czy jest jakiś czujnik od temperatury bądź czujnik spalania stukowego gdzieś w bloku silnika???
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Sie 10, 2012 05:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sie 09, 2012 21:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 10, 2012 12:02   

Jak wyglądały poprzednie świece. Miały czarny suchy nalot ??
Czujnik temp, zawsze można przed wymianą sprawdzić.
http://www.roverki.pl/por...st-sprawny.html
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
darood 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: xx



Wysłany: Sob Sie 11, 2012 07:52   

Świece są platynowe, więc nic na nich nie widać
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Sie 11, 2012 10:15   

Wymień czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Napisałeś co prawda, że sprawdzony, ale nie zaszkodzi go podmienić/wymienić.

PS. W profilu masz napisane, że jesteś z Mazowsza. Dopisz coś więcej :wink: Co niedzielę spotykamy się w Warszawie i mógłbyś podjechać to by się sprawdziło kilka tropów. :wink:
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 11, 2012 13:02   

darood napisał/a:
zmieniony komputer

A może wymieniłeś na nie taki co trzeba. Jakie numery ma ten twój nowy komp ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
darood 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: xx



  Wysłany: Czw Sie 23, 2012 17:04   

Z ty czujnikiem temp. faktycznie może coś być. Na desce po nagrzaniu nie pokazuje połowy tylko zawsze trochę poniżej.Może ten do komputera oszukuje???? Auto jakby zalewało..... :???:

komputer był nnn100742 a wsadzony nnn100743 (albo na odwrót, już nie pamiętam) i ma wgrane stare kody immo. Z tego co wiem z forum to nie ma to różnicy. Efektu nie ma, pozbyłem się dziwnych błędów.Teraz pokazuje za ubogą mieszanke i to wszystko.kontrolka raz się pali raz nie.Sama sie zapala sama gaśnie.Totalny świr.Ale na mazury dojechał i wrócił :cool: i nic się nie działo, poza stawianiem żagla przy wyprzedzaniu.

A jestem z Siedlec więc chętnie podjadę na spocik, tylko z tymi niedzielami różnie bywa - praca.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 23, 2012 18:40   

darood napisał/a:
komputer był nnn100742 a wsadzony nnn100743 (albo na odwrót, już nie pamiętam)

Wszystko jasne. Kompa masz w tej chwili od 1.6 albo 1.4. Tak podaje ta stronka
http://www.atpelectronics...r-45-petrol-ecu
Ale teraz nigdzie nie mogę znaleźć numerów kompa dla 1.8.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Sie 26, 2012 08:34   

Sam napisales, ze mieszanka nie odpowiednia. Spalanie się zwiekszylo?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Sie 26, 2012 10:43   

faecd napisał/a:
Sam napisales, ze mieszanka nie odpowiednia. Spalanie się zwiekszylo?

Niech wykręci jakąś świece i wszystko się okaże. Jeśli stopa izolatora będzie miało czarny nalot, to za bogato leje, jeśli siwy/brązowy nalot, to wszystko jest w porządku.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
darood 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: xx



Wysłany: Pią Sie 31, 2012 06:46   

Spalanie się nie zwiększyło.Świece są ok. To musi być elektryka.Rano jak odpale to mam wrażenie jakby chodził na trze gary, albo wypadał zapłon, lub zalewał.światła lekko przygasają, jakby migały.Jak rusze przełącznik od szyb to deska też ciemnieje.Jakby masa gdzieś uciekała, czy coś podobnego.
 
 
pioooo1 



Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 3
Skąd: Proszowice



Wysłany: Sob Wrz 01, 2012 13:00   

Kolego, sprawdź jakie ciśnienie daje pompa paliwa. Miałem podobne objawy jak się zacierała w mojej 416.
 
 
marcin333 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 49
Skąd: pomorskie



Wysłany: Pon Wrz 03, 2012 22:29   

Nie koniecznie pompa, sprawdzić ciśnienie jeżeli będzie za niskie pierwsze co zrobić podstawić pewny 100% sprawny regulator ciśnienia paliwa z listwy.
Z tego co zauważyłem częściej padają regulatory jak za niskie ciśnienie niż pompka.
 
 
darood 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: xx



Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 15:04   

Pomka paliwa juz od miesiąca nowa i brak poprawy.a i cos nie tak mi włożli bo jak mam jeszcze 6l to juz nie zaciąga.Też myślałem o tym regulatorze ciśnienia.Nie wiecie gdzie to można dostać w 100% sprawne ino i jaka cena???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 400 2.0 SDi] Jak efektownie przyśpieszać
bartoszek_m Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 165 Wto Lip 13, 2010 10:25
sobrus
Brak nowych postów [R414] Nie chce palić/muli przy odpalaniu kiedy jest ciepły
rudik- Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Cze 03, 2008 22:52
AndrewS
Brak nowych postów [R414] szarpie przy zmianie na 2 i puka przy ruszaniu
przemo119 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Sie 02, 2013 16:06
przemo119
Brak nowych postów [416] Gaśnie przy wyższej prędkości przy 160km/h
maksymw Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Pią Lut 17, 2012 15:55
franc172
Brak nowych postów [ R 420 Di] Chce zglebowac
kokosz77 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Kwi 26, 2009 09:04
kokosz77



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink