Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam. Otoz jezdzac po autostradach swoim frelkiem zaluje ze nie ma tempomatu. dlatego tez myslalem nad zrobieniem prymitywnego tempomatu -taki jak w traktorach gaz reczny,czyli mozna ustawic obroty recznie za pomoca dzwigni. Myslalem nad dwoma pomyslami,najbardziej prymitywny to wykorzystanie linki ssania od jakiegos dawnego pojazu. ustawiamy recznie gaz przez ciegno ktore przyciaga pedal gazu. jesli potrzeba mozna zwiekszyc obroty noga a po ujeciu nogi z gazu wraca na ustawione obroty. dzwigienka bylaby gdzies w dogodnym miejscu,by w miare sprawnie mozna byloby zwolnic ciegno. Drugi pomysl to grzebanie w potencjometrze od pedalu gazu,jednak jest to w miare skomplikowany uklad dlatego nie mozna byloby po prostu zamontowac opornik regulowany. Rzucam luzne rozkminki i pytam Was,czy ktos ma jakis prosty pomysl jak to zrobic? a moze juz ktos tym sie bawil i podzieli sie radami i pomyslami. Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 07, 2012 10:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Napisz PW do ADI-mistrzu on ci wymyśli potencjometr elektroniczny który byłby obsługiwany np. z kierownicy. To jest dość prosty układ. chyba ze można dołożyć taki jak oryginalnie wychodziły ale nie wiem jak i co.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A co za problem do TD4 dołożyć oryginalny tempomat?
Nie wiem bo nigdy nie miałem TD4
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
to generalnie pryszcz. Poszukac na Allegro i będzie śmigać.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Przycisków na szybko na Allegro nie znalazłem, ale będziesz wiedział, czego musisz szukac Kable powinny być na miejscu - nie wiem aż tak Freel'ka - trzeba sprawdzić. Zapytaj Syntax'a.
Posiadam Freelandera TD4 5D z 2005 ( po faceliftingu) z manualną skrzynią biegów. Niby to jakoś za pięknie wygląda, kupuje moduł, kilka guziczków i działa? Nie trzeba Autologiców i innych cudów?
Przepraszam, że jestem upierdliwy ale jeszcze kilka pytań:
Jaki rodzaj modułu pod ten silnik (nr części mam szukać)?
Gdzie ten moduł się podłącza?
to samo pytanie dotyczy tych guziczków, czy może być z frelka z <2004.
Albo jakiś tutorial, co mam z tym zrobić, jestem w miarę ogarnięty w takich rzeczach ale ograniczać się to będzie do podpięcia w kostki, czy jest też cudowanie z komputerem?
Dla Rovera 75 bez żadnych komputerów - połączenie wtyczek i w drogę Dla TD4 z silnikiem BMW też powinno być tak samo. Wnioskuję, że silnik masz chyba inny?
Proponuje poczytać, bo nie mogę powiedzieć w szczegółach o aucie, którego nie posiadam i sam tego nie robiłem:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum