Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 21:00 [R45] Kierownica i zacinanie się.
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Nie wiem jak to opisać dokładnie, ale mam problem z kierownicą. Mianowicie przekręcenie jej w miejscu to jakis dramat Nie dość, że ciężko chodzi to na dodatek nie kręci się "płynnie" tylko tak jakby się zacinała w kilku punktach. Jak trzymam ją skręconą(nawet nie na max ) to tak jakby chciała wrócić (odbija się) Normalnie chodzi dopiero wtedy gdy dodam gazu. Czy to może być maglownica, albo jakaś pompa wspomagania ?
Nie mogłem znaleźć w innych tematach.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 21:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 21:14
Zacznij od sprawdzenia poziomu płynu od wspomagania, może już jest tak stary, że wypadałoby go wymienić na nowy, następnie oblukaj czy pompa nie jest gdzieś mokra, czy ogólnie układ masz szczelny. Jak to sprawdzisz, zrobisz, wtedy mozna szukac głębiej.
To że chce sama wrócić to dobry objaw. A podczas jazdy też tak działa skokowo? A tak na marginesie to zawsze mi mówili by nie kręcić kierownicą jak auto stoi.
Ale czasami są sytuacje, w których trzeba trochę pokręcić kółkiem w miejscu. Podczas jazdy jest ok, bo jak dodam gazu to chodzi normalnie. Ale wystarczy że puszcze gaz spadnie na małe obroty i kierownica się tnie
Pasek jest co prawda trochę wiekowy już, też i piszczy. Może to to... Sprawdzę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum