Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam. Jetem tu nowy,wiem że penie gdzieś ten temat był. Mianowicie roverek nie chce palić.
Mechanik elektryk stwierdził na kompie że trzeba wymienić czujnik położenia wału i wałka rozrządu zostało wymienione, samochód dalej nie odpala, wymieniony został tez sterownik silnika, immo cały komplet łącznie z kluczem i kółkiem na stacyjce i cisza, iskra jest, paliwo podaje,pompa pracuje, bezpieczniki i przekażniki ok. Kręci ale nie chce odpalić.POMOCY.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 10, 2012 19:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
DZIŚ ZAPROWADZIŁEM DO MECHANIKA ZOBACZYMY CO POWIE OCZYWIŚCIE SPRAWDZI JAK RADZICIE ODEZWĘ SIĘ JAK COŚ SIĘ WYJAŚNI JUŻ SAM NIE WIEM CO MOŻE BYĆ ZA PRZYCZYNA POZDRAWIAM I PROSZE O DALSZE RADY
[ Dodano: Wto Wrz 11, 2012 20:53 ]
witam ponownie sprawdzona kompresja sprawdzony rozrząd wszystko ok teraz mechanik powiedział że brak iskry na świecach już nie wiem co to moze być.Zaczęło się od niedzieli jak perełka nie chciała zapalić,podniosłem maskę do góry i samochód zapalił troche dziwne ale prawdziwe proszę o pomoc pozdrawiam.
jak nie ma iskry to do sprawdzenia cewki i ewentualnie immobilizer. a nie jestem pewien czy czujnik/wyłącznik bezwładnościowy nie odcina zapłonu czasem. Zdarza się, że bezwładnościowy odskoczy miałem ten przypadek w Freelu
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
witam bezwładnościowy jest wciśnięty zaskoczył na 5 s i gaśnie iskra sie znalazła wioze dziś sterownik silnika do szpeca ma odciąć immo zobaczymy czy pomoże
[ Dodano: Sro Wrz 12, 2012 11:42 ]
aha jeszcze jedno potrzebuję schemat elektryczny sterownika silnika jak ktoś ma to bym prosił
Jak zaskoczył to immo jest sprawne i zostawiłbym w spokoju. Iskra jest to problemy z paliwem pewnie. Pompa i wtryski do sprawdzenia
[ Dodano: Sro Wrz 12, 2012 12:27 ]
Zmierzyć ciśnienie na pompie bo roverki nie lubią jak jest za niskie.
A tak przy okazji to jakie masz świece? bo kiedyś zadzwoniłem do szpeca od naszych silników jak odpalić nie chciał i sie dowiedziałem że tylko platynowe bo na innych nie ma gwarancji że odpali i co? MIAŁ RACJĘ zmiana świec i auto pali na dotyk stare były nie zniszczone, z małym przebiegiem i miały iskrę a nie odpalał.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
witam, ciśnienie paliwa jest ok, na cylindrach ok, wszystkie czujniki ok, listwa wtryskowa była wyjęta i wtryski otwierały na około 5 sek. i koniec tak jak by coś odcinało pompe paliwa, zaznaczam, że pompa jest oki po odpaleniu na plak był taki pisk w kabinie około 3 sek. na plaku auto chodzi na benzynie odpali na 5 sek i gaśnie 90% że to immo tak ja przypuszczam a co będzie to okaże się jutro jak szpec usunie to immo dla nikogo nie potrzebne jak coś się wyjaśni to się odezwę pozdrawiam
[ Dodano: Sro Wrz 12, 2012 20:16 ]
co do świec siedzą jeszcze nie śmigane platyny NGK oraz było sprawdzane na innych świecach,dla pewności że ta ngk są oki
[ Dodano: Czw Wrz 13, 2012 21:15 ]
juz nie dajemy rady z roverkiem immo off i dalej nic juz nie wiem za co sie zabrac dwa tygodnie walcze z tym samochodem przez dwa lata zadnego problemu nie było tylko wymiana olejow, płynów, klocków samo podstawowe sprawy aż tu taki psikus proszę o dalsze porady
a nie mówiłem
CZujniki wałka i wału wymieniałeś na nowe? czytałem niedawno o land roverze 1,8 gdzie czujnik nowy był do bani.
a w podszybiu masz sucho?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
witam czujniki były podmieniane chyba z pięciu jeżdżących na codzień roverków tam gdzie siedzi sterownik silnika jest sucho odplywy czyste wiec woda nie dostala sie do kompa jeszcze dzis szpec wziol sterownik silnika do domu cos jeszcze ma popatrzec dalem mu jeszcze jeden sterownik wrazie by cos tam sie spalilo wiem ze on pomoze ale jest strasznie marudny i trzeba go dlugo prosic zeby cos zrobil mam nadzieje ze cos znajdzie a co by sie stalo jak by sie zrobilo zworke na udezeniowym czujniku tam tylko są dwa kable?
a co by sie stalo jak by sie zrobilo zworke na udezeniowym czujniku tam tylko są dwa kable?
nic, pod warunkiem że jak by pomogło wymienisz uderzeniowy
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Witam mam taką sprawę. Mój rover 75 stał ponad miesiąc i nie był odpalany. i teraz to wogóle nie chce odpalic, ani na kable ani na zapych. Jest tylko dziwny dzwiek, jak by rozrusznik strzelał przy przekręceniu kluczyka i nic wiecej. Pomocy nie wiem co robic.
rover 75 2000r 1.8 16v
tomaj1989, Naładować porządnie akumulator i ew naprawić rozrusznik bo wygląda ze zardzewiał/zatarł sie.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
ciężko janek coś Ci dalej pomóc, nie wie wiadomo ile z tego co piszesz zostało wykonane/sprawdzone poprawnie
sam silnik 1.8 i elektryka w roverze jest prosta, bardzo szybko można dojść do tego co jest nie tak... zmień mechanika bo teraz stracisz majątek a dalej lipa... dziwne to że raz bła isrka teraz nagle nie ma.... chałupnicza robota, tak samo z tym immo...
wiec pewnie wymienie mechanika ale u tego co samochód stoi jest dobry nie z takimi problemami se radzil jeszcze dam mu szanse jeszcze jedno moze byc tak ze ten bezwladnosciowy jak jest wcisniety meze byc zepsuty? i jak zrobie zworke to nic sie nie stanie? ja mieszkam na podlasiu 50 km od bialegostoku pozdrawiam
[ Dodano: Pią Wrz 14, 2012 21:31 ]
immo jest na pewno off zostal załozony inny ews i mam pewnosc ze nie ma juz immo widzialem jak gosc jakims spezętam odłączył go
[ Dodano: Pią Wrz 14, 2012 22:00 ]
ten bezwładnościowy działa na zasadzie ze całkowicie odłączy pompe paliwa że nawet jej nie bedzie słychać czy ruszy na chwile i dopiero ją odłączy jutro jak mechanik będzie pracował to się z nim spodkam proszę o jakiś dobrych mechaników na podlasiu okolice Białegostoku Zambrowa Łomży
[ Dodano: Pią Wrz 14, 2012 22:06 ]
ten bezwładnościowy to odłączy pompę paliwa że jej wogle nie słychać czy ona ruszy i po chwili sie wyłączy proszę o namiary elektromechaników na podlasiu okolice Białegostoku Zambrowa Łomży Wysokiego Mazowieckiego pozdrawiam
Nie kojarzę nikogo w tamtych rejonach oprócz dzelo, ale on nie jest chyba mechanikiem Ostatnio widziałem, że BWM (Wysokie Mazowieckie) trafił do warsztatu mariusz418. Więc jak nie przeraża Cię odległość możesz spróbować się umówić na wizytę. Tu masz link http://www.english-cars.pl/
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
No niestety Białystok i okolice nie owocuje w mechaników ktorzy cieszą się na widok Rovera. Unikaj Bialmotu w Białymstoku - niby były serwis Rovera, ale to kompletna porażka.
Mojego aktualnie naprawia w Białymstoku mechanik "garażowy", ale jest najlepszy ze wszystkich których dotąd spotkałam.
A jak był potrzebny T4 to też wylądowałam w Wawie u p. Mariusza. Jak masz możliwość to od razu tam się wybierz
witam wszystkich problem rozwiązany padł sterownik silnika jeszcze są magicy na podlasiu co potrafią naprawic ecu powtażam naprawić nie wymienić samochodzik chula jak nowy. Szpec troszkę marudny ale solidny i ma czym pracowac ma wszystkie schematy do każdego modelu roverka jak ktoś ma problem z podlasia chetnie dam namiary pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum