Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się czujnik zamykania drzwi w wyżej wymienionym modelu?Pytam dlatego ,ponieważ teraz gdy nastały mrozy po otwarciu drzwi od strony pasażera i zamknięciu kontrolka na desce rozdzielczej pokazuje że drzwi nie zostały zamknięte.Po przejechaniu kilku-kilkunastu kilometrów kontrolka gaśnie i jest wszystko ok.Nie jest problemem że ta kontrolka świeci tylko to że wtedy nie mogę zamknąć drzwi centralnym zamkiem.
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Maj 22, 2011 11:57, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 08, 2010 12:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Sty 08, 2010 13:50
jupik napisał/a:
mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się czujnik zamykania drzwi w wyżej wymienionym modelu?
jest mikrowyłącznik w mechaniźmie zamka naciskany przez stopkę połączoną z ryglem. Posmaruj silikonem uszczelki żeby drzwi lepiej siedały, albo mechanizm zatrzasku (np. WD40 )
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
jupik [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 08, 2010 20:47
Dzięki za rade jutro się za to wezme bo zaczyna mnie to denerwować.
Ach te Roverki ile w nich tajemnic,ale to w nich jest najfajniejsze
Witam.Zaczela mi migac podczas jazdy kontrolka otwartych drzwi,co za tym idzie zapala sie i gasnie oswietlenie kabiny.Po zamknieciu auta wlacza sie alarm.Mysle ze to wina czujnika drzwi,wiem ze jest jakis mikroczujnik w zamku ale nie wiem jak sie do niego dobrac.Czy wogole jest to naprawialne.Potrzebowal bym jakies zdjecie tego czujnika i miejsca w ktorym w zamku on siedzi.A moze to jakies przewody? widzialem na zdjeciach jakas kostke,czy to przez nia idzie napiecie do tego mikrostyku? Szukam w szukajce ale nie moge znalezc zadnego zdjecia i jak to mozna naprawic.
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Sty 04, 2012 22:46, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Sty 04, 2012 23:05
grota10, trzeba wymontować zamek i w rogu zamka zobaczysz mikrostyk , który jest naciskany przez stopkę rygla (wyżej pisałem o tym).Mikrostyk jest wymienny.Puki co wyłącz oświetlenie kabinowe.Sprawdź czy zamek jest dokręcony.
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Sro Sty 04, 2012 23:21, w całości zmieniany 1 raz
domyslam sie ze na tym czwartym zdjeciu mikrostyk to to male szare w narozniku tego bialego plastyku z silniczkiem? Do tego mikrostyku dochodzi napiecie z glownej kostki? Jesli tak to przyczyna moze byc rowniez brak styku w glownej kostce? Moze od tego zaczac?.Kontrolka co chwila gasnie i sie zapala,czasami nie zapala sie przez dluzszy moment,mam wrazenie ze na wybojach czesciej zaczyna migac.Psikalem kontaktem,wd,odrdzewiaczem,nic nie pomaga.Swiatlo w kabinie wylaczylem a zamykam recznie wszystkie drzwi przyciskami bo inaczej co chwile wyje alarm.dzieki za podpowiedzi
jak tam będzie wszystko w porządku to zainteresuj się czujnikiem otwarcia maski, u mnie on powodował takie harce. Nie podejrzewałem go bo na zegarach komp nie pokazywał maski otwartej. PHJOWI mi kazał to sprawdzić i oczywiście miał rację a ja przed tym pół zeszłej zimy nie mogłem porządnie auta zamknąć.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sknerko,mi na wyswietlaczu pokazuje otwarte drzwi od kierowcy,znaczy miga jakby sie otwieraly i zamykaly,ale sprawdze tez klape.Zasilanie mikroczujnika jest tylko ta jedna glowna kostka?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
W sumie tak naprawde nie wiem co. Byl ogolnie zapaprany. Popuszczajac prowadnice szyby wytargalem caly zamek. Wymylem benzyna ekstrakcyjna,wszystkie ruchome czesci,zapatki i prowadniczki, nasmarowalem specjalnym smarem do zamkow. Na zapatke ktora uruchamia mikrowlacznik przykleilem milimetrowy plastykowy podklad by zmniejszyc odleglosc zapadki od mikrowlacznika dzieki czemu przy zamknietych drzwiach zapadka mocniej naciska na wlacznik(tak na wszelki wypadek). Wszystko chula,koniec z dyskoteka i jaka ulga Trzeba uwazac przy montowaniu zamka by wszystkie ciegna od klamki wewnetrznej jak i zewnetrznej laczyc w neutralnych pozycjach,tz nie naciagac,podciagac i wtedy spinac,bo mozna miec powazny klopot z otwarciem drzwi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 83 Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 18:04
sknerko napisał/a:
jak tam będzie wszystko w porządku to zainteresuj się czujnikiem otwarcia maski, u mnie on powodował takie harce. Nie podejrzewałem go bo na zegarach komp nie pokazywał maski otwartej. PHJOWI mi kazał to sprawdzić i oczywiście miał rację a ja przed tym pół zeszłej zimy nie mogłem porządnie auta zamknąć.
Witam wszystkich . Podpinam się pod temat a dokładnie po zamknięciu auta czasem uruchamia się alarm,
podczas jazdy czasem mrugnie kontrolka otwartych drzwi ( wersja bez kompa) ale światło w kabinie nie zapala się . Pytanie jak zdemontować czujnik otwarcia maski ( może jakieś fotki )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum