Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Czy ta oś tylna w wahaczu wleczonym na której jest osadzona piasta jest częścią wymienną czy trzeba cały ten duży wahacz wymieniać. aha... ta honda ma tarcze hamulcowe z tyłu jeżeli robi to różnicę.
Jeżeli się to wymienia to jak?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 21, 2012 09:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sknerko, są tam śruby więc swobodnie można to odkręcić jeśli ma się czym bo rdza tam nieźle panuje i może być problem.
Czy kupisz samą tą ośkę to już nie wiem.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
pewnie w serwisie hondy da się, ewentualnie ze szrota... to tylko 4 śruby i chyba nie będzie aż tak dramatycznie z tą rdzą. bo są jakieś drobne (chyba M16x1,5, ale głowy nie dam)
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Bardziej chodzi mi o to że jest to torx. Choć nie wiem czy przypadkiem nie ma tam też dużej nakrętki. Jakby co mogę zejść do piwnicy i spojrzeć dokładnie jak to wygląda.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
akby co mogę zejść do piwnicy i spojrzeć dokładnie jak to wygląda.
Jeżeli to nie kłopot to dobrze by było jak byś mógł wstawić fotki tego elementu jak to jest zamocowane
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Bardzo dziękuje za fotkę. Kolega dla którego ten wątek zakładałem pytał czy dałbyś radę cyknąć fotkę jeszcze z drugiej strony jak ta oś tam wygląda bo on tego na oczy nie widział, tylko mechanik mu powiedział że ma tą oś krzywą.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ten jego mechanik powiedział ze tą oś wystarczy wymienić. A skrzywiło się bo wleciał w dziurę tak, że zniszczył felgę i oponę. Ciekawe, że mu opony nie drze a tylko tarcza o jarzmo obcierała delikatnie.
[ Dodano: Wto Wrz 25, 2012 15:40 ]
sTERYD napisał/a:
Poszukałbym używanego wahacza, pewnie dużo taniej wyjdzie niż szukanie nowych w częściach
Pytanie jest takie, czy wahacz tylny jest we wszystkich hondach taki sam? (ta oś też?) bo on ma tą z 1.8VTEC i do tego kombi.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Z drugiej strony mam łożysko zatem ośki nie widać.
Z tego co wiem wahacz w civicu 5 i 6 generacji oraz R400 jest taki sam. Różnice mogą być w piastach (rozstaw hondy VTi 4x114)
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum