Wysłany: Pią Wrz 21, 2012 20:57 [R214i 97r]cieżko pali, brak mocy, szarpanie autem
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Witam wszystkich mam problem z moim roverkiem 214i 97r posiadam juz go ponad rok chodzil rewelacyjnie byl mocny i zrywny podkreślam byl a w tej chwili ciezko pali jak jest zimny delikatnie rzuca silnikiem i strasznie szarpie autem tez na zimnym jak juz dostanie temperatury to jakos tam jedzie ale to co bylo wczesniej to osłab o 50%%%% i nie wkreca sie w ogole na wysokie obroty wymienilem juz ( palec, kopułkę, świece, kable, cewkę, filtr paliwa, filtr powietrza, wszystkie płyny eksploatacyjne wymieniane na bieżąco ) i żadnej różnicy wiec proszę o pomoc co jeszcze mozna zrobic zeby chodzil roverek jak wczesniej
Ostatnio zmieniony przez ggoossuu Sob Wrz 22, 2012 11:19, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 21, 2012 20:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak odpalasz na zimnym to dodaj gazu troche i zobacz czy jest lepiej. Jesli tak silnik krokowy przeczysc. Sprawdz czujnik polozenia przepustnicy jakimkolwiek miernikiem. Czy ostatnio nie miales rozrzadu wymienianego? Wykrec i przeczysc czujnik polozenia walu ewentualnie wymiana tez czeka. Jezeli nic z powyzszych podlącz manometr bo moze wina pompy ale raczej watpie
witam rozrząd byl wymieniany ponad rok temu jak go kupilem przepustnice przeczyściłem silniczek krokowy tez po wyczyszczeniu silniczka to gorzej pracowal silnik ale jakos samemu sie unormowało tak jak jest co jeszcze moge dodac to ze to sie nie stalo tak nagle auto słabło juz jakiś czas i coraz gorzej wiec obawiam sie ze juz niedługo w ogóle nie bede jezdzil autem bo całkiem padnie
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Sob Wrz 22, 2012 21:27
A wszystkie czujniki posprawdzałeś ? Na forum masz opis jak sprawdzić tps, sondę itp. Poszukaj tego , bo Twoje objawy za wiele nie mówią, może to być ciśnienie paliwa, czujnik położenia wału, czujnik temperatury jak i źle złożony rozrząd a i jeszcze brak kompresji czy któraś z wymienionych przez Ciebie rzeczy może być lipna jak i źle podłączona np. zamienione przewody, przestawiona kolejność zapłonu....o powyciągaj po kolei przewody i sprawdź czy auto zgaśnie czy tylko osłabnie, czy pracuje równo na wszystkie gary
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum