Wysłany: Czw Sie 18, 2011 21:28 [MGF] Linka zmiany biegów (Jak zdjąć, gdzie kupić..?)
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witajcie
Próbowałem wyregulować położenie lewarka zmiany biegów.
Gdy próbowałem pod samochodem (z tyłu) zdjąć końcówkę linki z wybieraka okazało się to bardzo trudne. Czy ktoś z was zdejmował tą linkę z wybieraka.
Czy robi się to tak jak pokazano na rysunku ?
Ja tak próbowałem i niestety końcówka razpadła mi się na dwie części - z czego środek wciąż "siedzi" na dźwigni wybieraka.
Może ma ktoś do sprzedania taką linkę lub samą końcówkę ? - zaznaczoną na zdjęciu na czerwono.
Zobaczcie na załączone obrazki...:)
Pozdrawiam
Sebastian J
Lodz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 18, 2011 21:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no właśnie .... co do pytania gdzie kupić .... wczoraj mi pękła ta linka co idzie od dołu , poradźcie gdzie to znajdę
[ Dodano: Pią Sie 19, 2011 10:08 ]
a co do twojego pytania ... tak zdejmuje sie to tak jak pokazali na rysunku bo wczoraj patrzałem jak mechanik zdejmowal resztki mojej ...
no właśnie .... co do pytania gdzie kupić .... wczoraj mi pękła ta linka co idzie od dołu , poradźcie gdzie to znajdę
[ Dodano: Pią Sie 19, 2011 10:08 ]
a co do twojego pytania ... tak zdejmuje sie to tak jak pokazali na rysunku bo wczoraj patrzałem jak mechanik zdejmowal resztki mojej ...
Znalazłem taką ofertę na Allegro. Niestety nie wiem na 100% czy to do MGF. Wygląda b. podobnie.
A może odsprzedasz mi tą końcówkę linki, którą zaznaczyłem na zdjęciu ?
(jeśli jest cała
Koledzy jeśli jesteście zainteresowani oferuje wszystkie części mechaniczne do mg mgf 1.8 vvc auto po kolizji podajcie jaką kwotę proponujecie i dogadamy się. pozdrawiam Daniel
więc końcowka jest ok, jak tylko załatwie sobie linke to z koncowka sie dogadamy
[ Dodano: Pią Sie 19, 2011 13:58 ]
no i jeszcze ważne pytanie do znawców modelu, czy da się wymienić samą linkę ? czy trzeba z pancerzem ?
Ja uważam, że można wymienić samą linkę - bo wyjmowałem samą linkę z pancerza.
Więc po wyjęcu jej mogłem wsadzić nową.
Jeśli chcesz te instrukcie napraw MGF-a to daj mi adres do wysyłki na maila:
sebjaw@op.pl
Wyślę Ci to na płycie bo nie mogę "wyjąć" kilku stron z PDF-a.
Ja swoją linke regenerowałem, zrobili to na miejscu w 10 minut. Nie pamiętam ile zapłaciłem ale na pewno nie wiecej niz 50zł. Pancerz i końcówki zostały stare, wymienili linke. Na pewno nie było to drogie bo denerwowałem się, że taka drobnostka a mnóstwo rozbierania i niewygodny dostęp do tej maskownicy łączącej linki na grodzi przy silniku. Troche rąk w sprayu i 3 piwa na uspokojenie i na pewno sobie poradzisz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum