Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 78 Skąd: blisko Niepołomic
Wysłany: Wto Wrz 25, 2012 21:10 [R45] Problem z pompą wtryskową prośba o poradę...
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
dzisiaj w drodze do pracy silnik w moim R zaczął bardzo głośno pracować i wyraźnie osłabł, jeśli mam to określić to jedynie z dźwiękiem traktora można porównać...
Ponieważ miałem niedaleko to dojechałem pod pracę. Sprawdziłem wizualnie tłumiki/rury wydechowe/połączenia pomiędzy nimi i raczej jest ok, rury od turbiny też całe, olej jest ale sprawdziłem stan oczywiście już po ostygnięciu silnika (wymieniany w piątek - Valvoline MaxLife Diesel 10W40, filtry również), chmury dymu za sobą nie widziałem...
Proszę o poradę tak na szybko co to może być, dodam że dzisiaj tankowałem ale paliwo raczej wykluczam - zawsze tankuję na tej stacji... Jutro jeszcze raz wszystko co umiem posprawdzam i podjadę (podejdę?) do mechanika... Niestety na mechanice nie znam się wogóle...
Ostatnio zmieniony przez marius__ Sro Wrz 26, 2012 20:31, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 25, 2012 21:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak wyżej. U mnie np. pękła gumowa redukcja na turbo. Chodził jak samolot. Ale równie dobrze każdy wąż mógł wykitować. Sprawdź też cięgno na turbo, jak nie ma zawleczki lubi spadać. Ale to już byś sporą chmurę za sobą widział.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 78 Skąd: blisko Niepołomic
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 12:40
OK, dzięki za szybkie odpowiedzi
Mam nadzieję że to będzie to... W dwie osoby lepiej sprawdzdzić niż samemu Dam znać jutro co było przyczyną
[ Dodano: Sro Wrz 26, 2012 13:40 ]
Witam ponownie,
niestety okazało się że to pompa wtryskowa Po podpięciu pod T4 wyskoczyły 3 błędy pompy właśnie i 1 przepływomierza (przepływka to akurat normalne )